У вашому кошику ще немає товарів
Зручна програма Антікафе створена для автоматизації роботи закладу, орієнтованого на оплату за час. Робота в програмі максимально спрощена.
Така програма може використовуватися в антикафе, коворкінг, дитячому ігровому майданчику тощо. Ми надаємо повну технічну підтримку.
Як працює Антикафе ID
- Клієнт отримує від адміністратора безконтактний браслет / карту з унікальним номером.
- Починається автоматичний облік часу згідно з поточними тарифами.
- Під час перебування відвідувач може замовляти додаткові послуги / товари, які можна додати в його рахунок.
- Після завершення відвідин клієнт повертає браслет / карту і отримує рахунок згідно наданих послуг / товарів.
- Адміністратор в будь-який час може переглянути кількість активних браслетів і картину продажів. А так же статистику відвідувань.
У програмі реалізовано
- Продаж вхід. квитків (при необхідності), видача ідентифікатора (карта/браслет/брелок)
- Тарифікація послуги з часу згідно чинного прейскуранта
- розклади прейскурантів
- Продаж товарів і послуг
- Прокат товарів
- Пошук рахунку клієнта за ідентифікатором і контактними даними
- Дисконтно-бонусно-платіжна центр (система лояльності клієнтів)
- Акції, подарункові сертифікати
- Друк рахунку клієнта і закриття рахунку на необхідний вид оплати
- Підтримка банківських терміналів і фіскальних реєстраторів
- Резервування місць надання послуг
- Призначення виконавця послуг
Що необхідно для початку роботи
- Програма «Антикафе»;
- Зчитувач стандарту Em-Marine/Mifare;
- Браслети/карти стандарту Em-Marine/Mifare.
Гарантія | 12 |
---|