У вашому кошику ще немає товарів
IoT для збільшення продажів: платформа Diili від Embraco
14 лист. 2017 16:47:08Embraco — багатонаціональна компанія, що спеціалізується на інноваційних холодильних рішеннях — створила платформу Diili, засновану на концепції Internet of Things (IoT). За словами розробників, це рішення Embraco призначене для збільшення продажів виробників напоїв і продуктів харчування.
За допомогою цієї платформи бренди продуктів харчування/напоїв отримують інформацію про те, як часто відкриваються двері холодильника і який продукт найбільше вживається. У режимі реального часу система Diili робить інформацію з морозильних камер і POS-холодильників доступною для керівників брендів охолоджуваних продуктів. Diili здатна оцінювати стан холодильного обладнання, що працює 24 години на добу.
Для цього використовується концепція IoT, включно з датчиками, розташованими по всьому обладнанню, щоб зрозуміти, як використовується холодильник або морозильна камера. Вся ця інформація відправляється через Інтернет в хмарний застосунок, і вже там починає діяти система Diili. Платформа аналізує дані, і вносить поправки в стратегію бренду.
Наприклад, платформа гарантує споживачу, що його пиво знаходиться в належному температурному режимі; інформує, наскільки свіжий його улюблений сік тощо. Для марок подібної продукції це означає збільшення потенціалу продажів, підвищення енергоефективності та скорочення експлуатаційних витрат до 15 %. Платформа дозволяє керувати не лише одним холодильником, а десятками і сотнями встановлених блоків.
Ця розробка призначена для того, щоб бренди могли краще розуміти споживачів і, таким чином, приймати більш швидкі стратегічні рішення, які можуть призвести до збільшення продажів і зниження рівня збитків.