У вашому кошику ще немає товарів
Застосування RFID у виробництві шин
29 лист. 2013 12:25:54Починаючи з 2014 року, всі 35 мільйонів шин, які щорічно виготовляються в Кореї компанією Kumho Tires, оснащуватимуться пасивною RFID-міткою EPC Gen 2 ультрависокої частоти (УВЧ) для відстеження всього ланцюжка постачань від заводу Kumho до власників.
Працюючи з однією із своїх дочірніх компаній — Asiana IDT, розробником і постачальником ІТ-продуктів та послуг, Kumho створила тонку прямокутну мітку типу UHF EPC RFID. Мітка вбудовується всередину шини під час процесу термообробки під високим тиском. Компанія розраховує вбудувати такий тег в 14 мільйонів шин до кінця цього року, а починаючи з 2014 року розмістити мітки у всіх 35 мільйонах шин, які вона виготовляє в Кореї щорічно. При цьому фірма планує скоротити свої щорічні витрати приблизно на 9 млн доларів США за рахунок зменшення кількості помилок, спрощення методів ідентифікації та розгляду скарг клієнтів. До того ж Kumho повідомляє, що кількість міток на її зарубіжних заводах збільшуватиметься з ростом кількості нових заводів.
Одночасно компанія почала маркувати всі автобусні та вантажні шини, вироблені на її заводах в Gwangji і Gokseung, а також деяке обладнання для низки автовиробників.
Дилери і покупці Kumho Tires можуть використовувати теги для управління запасами і логістикою в розподільних центрах, каже Меґан Венц, координатор маркетингових комунікацій Kumho Tire в США, а також для відстеження індивідуального строку служби конкретної шини. «Протягом багатьох років, — пояснює вона, — наша компанія проводить дослідження й розробки з ефективного управління логістикою, в тому числі зі зменшення числа людських помилок і підвищення якості, використовуючи електронні системи для відстеження партій».
Компанія розглядала рішення на основі штрих-кодів і різноманітних RFID-рішень, але вирішальну роль зіграла велика швидкість розпізнавання унікальних ідентифікаторів саме в технології радіочастотної ідентифікації в запилених виробничих умовах. Також ця технологія дає можливість зберігати дані на мітці навіть за високої температури й тиску. Після цих досліджень компанія розпочала розробку недорогого RFID-тегу.
Зараз Kumho Tires вбудовують мітки на поверхню внутрішньої прокладки шин. Швидкість читання міток знижується після певного часу використання. Але інженери постійно працюють над удосконаленням технології й можливості зчитування протягом усього життєвого циклу шини.
Kumho відслідковуватиме шини з такими мітками на своїх власних заводах, використовуючи свій власний веб-інтерфейс програмного забезпечення. У майбутньому споживачі зможуть підключитися до цього програмного забезпечення через портал, на якому буде видно всю інформацію про шину на основі унікального RFID-ідентифікатора. Менеджери та інші користувачі також зможуть додавати свою власну інформацію про шину.
Kumho не єдина шинна компанія, яка використовує RFID-мітки для відстежування своєї продукції. Минулого року Michelin вбудувала RFID в серію шин X Incity. Ці шини були виготовлені для деяких автобусів Лондона з метою спрощеного контролю рівня тиску в шинах і щоб у такий спосіб підвищити безпеку й ефективність. Компанія продовжує впроваджувати RFID-теги в деякі зі своїх шин. Через тиждень після Kumho компанія Michelin випустила прес-реліз, в якому оголосила, що безкоштовно ліцензуватиме будь-який з її патентів, який прискорюватиме розвиток RFID в шинній індустрії. Все, що стосується цього розвитку, Michelin називає «globally recognized single core tire RFID standards», що включає в себе такі стандарти: AIAG B11, JAIF B21, ISO- 17367, TMC RP 247, GS1-EPC TDS 1.5.
З огляду на динаміку розвитку радіочастної ідентифікації вже немає сумнівів, що ця технологія скоро увійде практично в кожну сферу нашого життя.