У вашому кошику ще немає товарів
Автоматизація лікарень: як RFID-система допомагає вести облік пацієнтів
12 черв. 2020 11:22:39Коронавірусна інфекція, яка охопила весь світ, показала, яким масштабним може бути навантаження на медичні установи. Брак місць у палатах і самих палат, добові чергування персоналу на знос, величезний потік пацієнтів, частина з яких одночасно поступає, а частина - виписується додому. Вести облік такого масиву даних може бути проблемою через нестачу часу і рук. У цій статті ми розповімо, як можна автоматизувати облік пацієнтів, облік матеріальних цінностей лікарень, а також підвищити безпеку знаходження в лікарнях за допомогою технології RFID.
Історія пацієнтів
За допомогою RFID можливо гнучко та індивідуально впровадити систему для відстеження медичної інформації: історії хвороби, вакцинації, ведення вагітності у жінок. Рішення містить в собі персональний ідентифікатор пацієнта: браслет або карту з медичною інформацією, що стискається, шифрується і захищається паролем. Всі дані зберігаються всередині елемента у RFID чіпі, який надає медичним працівникам доступ до інформації про пацієнта.
Відстеження пацієнтів з COVID-19 і устаткування для їх лікування
За допомогою системи RFID і спеціального мобільного додатку можна відстежувати прогрес пацієнтів в процесі лікування. Рішення використовує сканер для перевірки RFID-браслетів, наклейок і чіпів, щоб ідентифікувати людей і предмети, і відстежує прогрес їх лікування по всій лікарні. Додаток може відстежувати предмети та інформацію, включаючи тестові зразки пацієнтів, медичну бригаду, яка лікувала кожного пацієнта, яке обладнання і постільну білизну використовували для кожного пацієнта, а також будь-які медичні відходи, що утворюються при їх індивідуальному лікуванні. Також RFID-система може допомогти скоротити ймовірність перетину пацієнтів інфекційних відділень з пацієнтами інших відділень.
Як приклад реалізації, компанія Connect & GO (Канада), що займається інтеграцією RFID-систем, розробила рішення, щоб управляти лікуванням пацієнтів, які захворіли COVID-19, і переконатися, що вони не заражають інших.
Рішення призначене для обліку переміщень людей та обладнання в ізольованих відділеннях, в яких лікують пацієнтів з коронавірусом. Система допомагає організувати процеси таким чином, щоб covid-позитивні пацієнти та обладнання, що використовується для їх лікування, ніколи не контактували з іншими пацієнтами, що має запобігти потенційному інфікуванню. Раніше таке рішення для сегментації та розмежування окремих груп людей успішно застосовувалося на музичних фестивалях та інших масових заходах.
Технологія також буде впроваджена для відстеження халатів, масок, деякого медичного обладнання, які контактували з COVID-19, щоб мати чітке уявлення про те, як і де ці предмети використовуються, перуться або утилізуються.
Процес реєстрації пацієнтів
Для надання допомоги медичним працівникам з реєстрацією, заповненням анкет і ідентифікацією пацієнтів існує спеціальна система. Вона складається з програми, RFID-сканерів і персональних ідентифікаторів. За її допомогою медичні працівники сканують персональну карту пацієнта з чіпом через вікно автомобіля, зводячи до мінімуму контакти між людьми, і збільшуючи пропускну здатність на в'їзді / виїзді на територію.
На додаток до реєстрації пацієнтів, застосунок може відстежувати процес тестування COVID-19 у кожного пацієнта: від адміністрування і збору даних до транспортування зразків крові та отриманих результатів.
Підключаючи спеціальний принтер в систему, за допомогою програми можна друкувати етикетки зі штрих-кодами для пробірок, наявність яких автоматизує і в рази прискорює введення даних.
Додаток також дозволяє медичним працівникам друковувати стікери з QR-кодами для пацієнтів, дозволяючи їм самостійно отримати і результати аналізів, і інформацію про те, куди звернутися в разі позитивного результату.