Програма лояльності - невід'ємна складова будь-якого бізнесу, який планує не тільки утримати клієнтів, а й мотивувати їх зробити повторну покупку. Нерідко компанії стикаються з серйозними проблемами, пов'язаними з низькою ефективністю подібних проєктів. Найвищий відсоток вдалих реалізацій пов'язаний з програмами, які мають у своїй основі пластикові магнітні картки. 

Магнітні пластикові картки та їхні види

Магнітна картка - це виріб зі спеціальною смугою, на якій зберігається вся інформація про клієнта. У програмі лояльності компанії їх використовують для ідентифікації людини та обліку її покупок. Завдяки спеціальним пристроям, якими виступають зчитувачі магнітних карток, можна легко відсканувати пластиковий виріб. У світовій та вітчизняній практиці існує безліч прикладів вдалого застосування такого інструменту, наприклад, Walmart та Starbucks. 

Розглядаючи види магнітних карт, можна зробити висновок, що за особливостями смуг вони поділяються на:

  • низькоерцитивні з обмеженим терміном використання;

  • середньокоерцитивні із середньою міцністю і достатнім попитом;

  • висококоерцитивні з підвищеним рівнем надійності та довговічності.

Виготовлення пластикових карт краще довірити професіоналам нашої компанії. За бажання, крім магнітної смуги, можна додати додаткові компоненти, наприклад, номер і ембосування. 

Особливості застосування пластикових карт у програмі лояльності

Широке застосування пластикових карток у програмах лояльності різних компаній пояснюється безпекою і захистом даних, зручністю, підвищенням впізнаваності бренду, а також зниженням витрат на програмне забезпечення. Достатньо встановити в офісі або в магазині зчитувач магнітних карт USB, який дасть змогу швидко проводити потрібні операції. До основних способів використання пластикових виробів можна віднести:

  • накопичення балів і очок, які можна використовувати при наступній покупці; 

  • спеціальні пропозиції та знижки, що надають можливість скористатися унікальною пропозицією від компанії;

  • ідентифікацію клієнтів, що дає змогу відстежувати купівельну поведінку і допомагає формувати персоналізовані пропозиції.

Для нанесення всіх необхідних позначень використовують принтери для друку на картах. Наша компанія оперативно виконає всі роботи з урахуванням індивідуальних вимог клієнта.

Сучасні технології дозволяють використовувати в програмах лояльності різноманітні пластикові вироби, включно з безконтактними магнітними картками. Вони мотивують клієнтів до повторних покупок і дозволяють підняти рейтинг компанії серед конкурентів.