У вашому кошику ще немає товарів
Весільний ритейлер впроваджує технологію RFID в своїх магазинах
7 вер. 2018 17:00:57
Компанія WED2B змогла збільшити продажі на 20 відсотків завдяки точності проведення інвентаризації в своїх магазинах, використовуючи систему RFID від Retail Asset Solutions.
Коли клієнти заходять до весільного магазину в пошуках весільної сукні, вони не хочуть чути, що конкретна сукня відсутня на складі, або бачити магазин, переповнений купою суконь усіх розмірів. Магазин одягу для молодят Wed2B запустив систему на основі RFID, яка дозволяє клієнтам легко отримувати доступ до інформації про наявність всіх типів суконь, які їх зацікавили, і бути впевненими в тому, що необхідні їм розміри доступні на складі.
Ця технологія надається компанією Retail Asset Solutions. У RFID-рішенні компанії використовується програмне забезпечення RFKeeper для збору і керування даними про місцезнаходження кожного елемента одягу. Система випробовувалась протягом декількох місяців минулого року.
Компанія WED2B, заснована в 2009 році як фабрика з виготовлення весільних суконь, з тих пір стала найбільшим роздрібним продавцем одягу для молодят у Великобританії, під контролем якої працює 36 магазинів. Компанія прагне забезпечити, щоб клієнти могли відвідувати магазини, обирати з багатьох сотень суконь ті, які їм подобаються, і забрати їх додому. Це вимагає високої точності інвентаризації для забезпечення того, щоб для кожної сукні всі розміри були доступними.
«Забезпечення точного управління запасами в загальнонаціональній мережі магазинів життєво важливо для підтримки нашої бізнес-моделі», - каже Джонні Ліддл, директор з торгівлі WED2B. За словами Кейта Холта, менеджера з управління RFID Retail Asset Solutions, розгортання почалося з пробної версії в одному з фірмових магазинів фірми. Використання RFID-системи, допомогло скоротити час інвентаризації на 96 відсотків і дозволило зменшити рівні запасів на 20 відсотків.
На даний момент система використовується в магазинах, і WED2B вирішила розгорнути систему в інших 27 магазинах. Маркування продуктів відбувалася протягом приблизно двох тижнів, в той час як на повне розгортання системи, включаючи навчання персоналу, знадобилося близько 3 місяців. Система складається з UHF RFID-міток з вбудованими чипами Impinj Monza. На даний момент продукція помічається в магазинах, але в майбутньому компанія планує робити це просто на виробництві.
Ці мітки спочатку вводяться в експлуатацію в розподільчому центрі WED2B, розташованому в Мілтон Кейнсі, коли продукція приходить на склад. Працівники використовують зчитувачі Medea для зчитування кожної мітки.
Прошивка RFKeeper для зчитувачів інтерпретує і керує зібраними даними і пересилає цю інформацію в хмарне програмне забезпечення R-Connect. Статус кожного елемента постійно оновлюється.
В магазині співробітники використовують зчитувачі Nordic-ID для оновлення даних про запаси. При регулярному підрахунку запасів персонал з продажу може дивитися оновлення, які вказують, де знаходиться кожен елемент одягу або аксесуар, - в основному залі магазину або в задній кімнаті.
Співробітники магазинів використовують кишенькові зчитувачі для захоплення кожного ідентифікатора мітки.
Оскільки точність інвентаризації близька до 100%, керівництво компанії може не тільки гарантувати, що товари доступні в кожному магазині, але за необхідності переміщати товари між магазинами. Зібрані дані можуть бути також проаналізовані, каже Холт, щоб допомогти компанії краще зрозуміти, які продукти продаються частіше за інші, і в яких регіонах, щоб розміщувати товари в потрібних магазинах.
При тестуванні системи компанія збільшила продажі на 20%, а її запаси підвищилися з 73 до 98%. Крім того, Ліддл говорить: «Тепер ми можемо торгувати більш ефективно і мати більшу впевненість в інформації, яку ми надаємо клієнтам».