Після двох місяців тестування датчиків на платформі Piper в 26 ресторанах McDonald's по всьому штату Джорджія, мережа фаст-фуду тепер хоче використати цю технологію для просування рекламних акцій і спілкування з клієнтами ще в 260 ресторанах.

Компанія з виробництва мобільних застосунків Piper, розташована в Сан-Дієго, впроваджує свої технології в ресторанах McDonald's по всій Джорджії, Алабамі і Південній Кароліні.

У 2013 році компанія Apple додала підтримку технології Bluetooth Low Energy (BLE) в свій iPhone, що дало поштовх створенню рішення компанії. Компанія встановила по два радіо-маячка в кожному ресторані (один на McDrive і один біля кас всередині). Застосунок Piper надає контент своїм користувачам на основі місця їх розташування. Коли користувач входить в зону дії маячка компанії, застосунок Piper, встановлений на його смартфон, надсилає йому повідомлення, в якому є спеціальні купони зі знижками.

Тестування системи проводилося на двох продуктах McDonald's: сендвіч McChicken і курячі нагетси McNuggets. Коли користувач потрапляв в радіус дії маячка, він отримував знижку на ці товари, про що йому повідомляло сповіщення на телефон. Щоб отримати знижку, ця людина просто повинна була показати пропозицію Piper на своєму телефоні на касі. Продажі сендвіча зросли на 8 відсотків в акційних ресторанах, в той час як продажі McNuggets виросли на 7,5 відсотка. Повідомлення про акцію було розміщено на офіційному сайті McDonald's, а також на сторінках компанії в соцмережах. Потім користувачі, які прочитали це повідомлення, почали завантажувати застосунок собі на смартфон. Отримані купони користувач міг зберегти в спеціальному застосунку Passbook, поширеному в США. Passbook — це програма, яка дозволяє фізичним особам отримувати й зберігати купони, посадкові талони і квитки на заходи.

У ресторанах також використовувався застосунок для найму нових співробітників. Коли смартфон потрапив в зону дії маяка, застосунок Piper сповіщав користувача, що ресторан шукає нових співробітників і запрошує людину стати частиною команди Mcdonald's. Система також може розсилати опитування, щоб користувачі могли оцінити рівень сервісу і їжі в ресторанах.

При завантаженні програми користувачі можуть персоналізувати тип контенту, який вони хочуть отримувати, наприклад, вони можуть бути зацікавлені в певних видах продуктів і будуть отримувати лише рекламні акції, пов'язані з цією категорією.

Менеджери ресторанів можуть оновлювати пропозиції, розміщувати нові рекламні акції. Акції можуть бути створені на спільній основі між усіма ресторанами або унікально для кожного конкретного ресторану. Крім того, застосунок призначений для відправки конкретної реклами кожному користувачеві телефону тільки один раз, так що користувач не буде повторно отримувати той же рекламний матеріал.

Завдяки розширенню до більш ніж 260 інших ресторанів McDonald's, додаток Piper включатиме додаткові рекламні акції і пропонуватиме більше контенту для користувачів вже в найближчому майбутньому.