З 1 квітня 2016 року у прихильників пива з'явилася можливість завантажити новий мобільний застосунок Schlafly, щоб отримувати повідомлення про знижки та акції, інформацію про проведення дегустацій або про випуск нових сортів пива.

Пивоварний завод спільно з маркетинговою платформою Juxtad встановив більше 50-ти запатентованих маячків TapTalker на пивні крани в барах і ресторанах Сент-Луїса, а з травня 2016 року планує збільшити масштаби до 250-ти маяків.    

На думку компанії, такий маркетинговий хід змінить правила гри пивоварної промисловості. «Тоді як більшість виробників сподіваються на емпіричний чи традиційний маркетинг, чи то реклама, чи то соціальні медіа, ми йдемо на крок попереду», — каже генеральний директор Schlafly Beer.

Перша кампанія пивоварні спрямована на підтримку 27-го щорічного фестивалю St. Louis Earth Day. З кожної пінти пива, придбаного користувачем програми Schlafly в барах з маяками TapTalker, пивоварня пожертвує 1 долар на проведення фестивалю.