У вашому кошику ще немає товарів
Як бренд комунікує з покупцем через NFC-мітки в одязі
4 вер. 2020 14:50:21Одяг, спочатку створений для захисту людини від дощу, холоду або сонця, в сучасному світі відіграє роль набагато важливішу. Це і приватне позиціонування, дотримання дрес-коду, а тепер ще й комунікація з людиною. Останнє можливо завдяки маленькій деталі - NFC чіпом, вшитоми в тканину.
Як працюють NFC чіпи в одязі?
NFC мітка в одязі зчитується в один дотик при піднесенні до неї смартфона, оснащеного NFC модулем. Як правило, для взаємодії не потрібно встановлювати окремий мобільний додаток. Зазвичай чіп вшивається в манжети або інше легкодоступне місце, щоб користувач міг її просканувати навіть на ходу.
Навіщо зчитувати мітку
Мітка має пам'ять, де містяться дані, корисні для клієнта або:
- нарахування бонусів, які можна використовувати під час наступної покупки;
- можливість розшарити сторінку продукту в соціальних мережах;
- щоденні квести та ігри, проходячи які можна збирати додаткові бонуси на покупку;
- ексклюзивний контент, доступний тільки власникам одягу цього бренду;
- 100% гарантія й підтвердження, що річ справжня;
- інформація про продукт: склад тканини, рекомендації по догляду, розмірна сітка;
- персоналізовані акції від виробника.
Нова історія мерча: перевага міток для блогерів і артистів
Для блогерів і інфлюенсерів продаж одягу особистого бренду (мерча) - значний додатковий заробіток, збільшити який можна ще за допомогою RFID міток. Вони недорого коштують, довговічні та допомагають створити вірусний ефект у покупців. Ставши власником мерча від улюбленого блогера, люди готові ділитися новиною в соціальних мережах. Це можна зробити в пару кроків за допомогою мітки та смартфона, де б вони не знаходилися.
Володарі марча з міткою практично завжди мають доступ до ексклюзивного контенту і можуть першими отримувати новини про улюбленого артиста. Наприклад, як зробив репер Guf в своїй колаборації з брендом дощовиків.
Переваги одягу з RFID мітками для бізнесу
Додати цінності свого продукту можна оцифрувавши його за допомогою NFC мітки. Такі нововведення збільшують продажі і дозволяють вигідно відрізнятися від конкурентів. Крім цього, мітка допоможе захистити продукт в рітейл мережах і при дистрибуції від підробок, точно позначивши її справжність.
Бренд зможе комунікувати з клієнтом навіть після покупки, пропонуючи персоналізовані пропозиції, знижки та підвищуючи лояльність.