Система, що надається SKIDATA, дозволить власникам сезонних і денних пропусків отримати доступ до курорту за допомогою RFID-картки, а також використовувати цю карту для накопичення бонусів лояльності.

Курорт Granite Peak знаходиться в штаті Вісконсін і є найбільшим гірськолижним курортом на Середньому Заході США. До початку лижного сезону також планується прив'язка системи платежів до карт доступу. За словами Лізи Зилінські, директора з маркетингу Granite Peak Ski Resort, система, надана австрійською технологічною компанією SKIDATA, буде введена в експлуатацію, коли курорт відкриється цієї осені.

За словами Зилінські, система RFID має орієнтовану на спільноти функцію, відому як серія дизайнів від місцевих художників. З запуском нових 13,56 МГц HF RFID-сумісних квитків і перепусток курорт запросив спільноту створити обкладинку, яка буде надрукована на передній панелі.

Granite Peak — це 700-метровий вертикальний гірськолижний курорт з 75 чотирма швидкісними трасами і підйомниками, які можуть щодня обслуговувати 3500 відвідувачів протягом лижного сезону. Цей сезон зазвичай починається наприкінці осені і триває до квітня або травня, в залежності від погоди. Курорт розташований у горах у місті Ріб-Маунтін. Зилінські пояснює, що до цього сезону система продажу квитків була заснована на паперових квитках. «Якщо у вас був абонемент, ви могли б піти прямо до підйомника», — каже вона, але цей пропуск повинен бути перевірений вручну операторами підйомника щоразу, коли людина хотіла ним скористатися.

Курорт захотів встановити у себе RFID-систему, що використовує карти доступу, до яких можна було б додати систему платежів на території комплексу. Для придбання абонемента відпочиваючі вводять інформацію про себе, таку як їх стать, вік і адресу. Вони також можуть завантажити свою фотографію. Ці дані потім прив'язуються до унікального ідентифікаційного номера на RFID-карті, яка потім використовується для отримання доступу до підйомників. Після заповнення анкети проводиться інструктаж з користування картою, яку треба носити в лівій кишені лижного костюма, а, отже, немає потреби постійно її діставати при посадці на підйомник.

Коли відвідувач наближається до турнікету, зчитувач RFID SKIDATA, розроблений і виготовлений компанією, фіксує унікальний ідентифікаційний номер мітки. Турнікет автоматично розблокується, якщо відвідувач має право доступу до підйомника, і на ньому активується зелений індикатор. Потім користувач може сісти на підйомник.

Однак система може зробити більше, ніж просто дозволити автоматичний доступ. Вона також відстежує, де люди знаходяться в будь-який момент часу. Фіксуючи місцезнаходження людей, коли вони користуються підйомником, система може допомогти знайти загублену людину, подивившись, на який схил вона піднімалася при останньому використанні підйомника.

Визначення кількості кілометрів, які проїхав кожний з лижників, також дає можливість використовувати бонусні програми. На початку наступного сезону Granite Peak планує пропонувати платіжну функцію на картах-пропусках, за умови, що вони будуть пов'язані з кредитною карткою користувача.

Для курорту ця система дозволяє проводити аналітику, щоб краще зрозуміти демографію тих, хто катається на лижах, а також як часто і коли вони це роблять. Ця інформація дозволить курорту орієнтуватися на конкретні групи людей для реклами.

Що стосується лояльності до користувачів, програмне забезпечення відстежує не тільки кількість використань підйомників, але і іншу інформацію, таку як діяльність в соціальних мережах. Наприклад, користувачі, які поставлять лайк сторінці курорту на Facebook, можуть заробляти очки на свій рахунок лояльності.

Більше того, це рішення допомагає курорту запобігати шахрайству. Більшість гірськолижних курортів повинні боротися з людьми, які, залишаючи курорт, продають або роздають квитки на підйомник іншим відпочиваючим. Біля підйомників камери фотографують обличчя людей, які потім можна порівняти з фотографією, що супроводжує інформацію кожного власника картки, коли він або вона проходить через ворота.