Лікеро-горілчаний завод Old Kempton розташований в невеликому містечку Кемптон в Тасманії, острівному штаті Австралії, де виробляє одне з кращих односолодових віскі в країні. Як першокласний бренд вищого сорту, віскі Old Kempton Distillery виготовляється на місці, потім переганяється, витримується і там же розливається по пляшках.

Захист брендів від контрафактної продукції - глобальна проблема у всіх галузях, оскільки товари на сірому ринку і підробки зазвичай призводять до зниження продажів і погіршення якості обслуговування клієнтів, що завдає шкоди бренду. Сьогодні успіх бренду можна виміряти по тому, наскільки витончені спроби його підробити.

Підробка - це величезний виклик

«Контрафактна продукція - велика проблема, особливо в індустрії віскі. Ми переконані, що повинні зробити активні кроки для захисту нашого бренду», - сказав Роббі Джілліган (Robbie Gilligan), менеджер і амбасадор бренду в Old Kempton Distillery.

Крім втрачених продажів, зіпсованої репутації та поганого обслуговування клієнтів, підробка є потенційною проблемою безпеки, оскільки контрафактний лікер часто низької якості, інколи містить токсичні забруднювачі. Згідно з даними Американського хімічного товариства, зафіксовані випадки смерті від контрафактної продукції в Індонезії, Мексиці і Китаї та інших країнах.

Роббі Джілліган (Robbie Gilligan), менеджер і амбасадор бренду в Old Kempton Distillery

У пошуках рішення

Old Kempton Distillery шукало рішення, яке дозволило б клієнтам бути впевненим в покупці оригінального продукту. Вторинною метою було забезпечення персоналізованої взаємодії з клієнтами після здійснення покупки.

«Ми хочемо надати нашим клієнтам нові способи залишатися на зв'язку та отримувати тільки потрібні пропозиції, які сформовані на підставі їх попередніх покупок».

Захист бренду за допомогою надійних міток. Як це працює?

Для запуску кампанії по захисту бренду був обраний місцевий інтегратор AusNFC і технологічне рішення IoT від HID Global.

Рішення HID Trusted Tag® Services об'єднує мітки ближнього радіуса дії (NFC) і хмарну платформу аутентифікації AusNFC.

В етикетку кожної пляшки віскі вбудована NFC-мітка, яка пов'язана з сервісом хмарної аутентифікації HID.

Клієнт просто сканує смартфоном пляшку під час покупки, і додаток підтверджує справжність походження віскі», - сказав Гілліган.

При скануванні клієнт активує безпечний канал зв'язку, який перевіряє продукт. На відміну від QR-кодів, кожне сканування мітки генерує унікальну URL-адресу, не дозволяючи третім особам її копіювати, підроблювати та використовувати у своїх цілях.

Переваги RFID-технології для Old Kempton

Захист бренду є головною перевагою рішення HID Trusted Tag Services, що дозволяє клієнтам перевіряти справжність кожної пляшки віскі Old Kempton. Гілліган додав: «Нам потрібно було захистити наш бренд, використовуючи найкращі доступні технології, і ми вважаємо, що послуги HID Trusted Tag Services в поєднанні з додатком і підтримкою забезпечили саме це».

«Ми зарекомендували себе як першокласний бренд вищого сорту завдяки тасманійському солодовому ячменю, кришталевій воді та дивовижному клімату, який допомагає створити віскі, яке завоював нагороди в усьому світі. Рішення щодо захисту бренду від HID і AusNFC має велике значення, допомагаючи нам зберегти унікальність нашого віскі та закрити двері для підробок».

 

Переклад оригінальної статті