У вашому кошику ще немає товарів
Застосування технології RFID для відстеження спеціалізованих препаратів через фармацевтичну мережу
31 серп. 2018 11:26:18Компанія Asembia запустила рішення на основі UHF RFID для відстеження руху і статусу спеціалізованих ліків, тим самим запобігаючи продажу препаратів з вичерпаним терміном придатності. З моменту запуску системи компанія зазначила, що її співробітники краще справляються з інвентаризацією, підрахунком запасів та вилученням товарів, строк придатності яких закінчився, і тим самим мінімізують повернення продукції.
Технологічна компанія Truecount, працюючи з Asembia, адаптувала цю систему для інтеграції з інструментами управління запасами Asembia. Постачальник RFID-міток Charming Trim & Packaging надав UHF мітки, які кріпляться до упаковки з ліками.
Asembia була заснована більше десяти років тому для надання послуг із закупівлі спеціалізованих ліків, які не видаються в звичайних аптеках. Компанія виросла, коли ринок аптек спеціалізувався на закупівлі нових і часто дорогих лікарських засобів. Відстеження поширення цих препаратів через мережу різних лікарень і аптек може бути складним. Часто ці спеціальні ліки мають відносно короткий строк придатності. В результаті, каже Снехал Пател, старший директор Asembia : «Однією з ключових проблем, з якими ми стикаємося в якості дистриб'ютора, є строк зберігання і строк придатності продукту».
Наприклад, каже Пател: «Один з продуктів, які ми поширюємо, має строк придатності від 14 до 15 місяців». Крім того, пацієнти, які отримують цей продукт, повинні бути впевнені, що строк його дії не закінчиться менш ніж через рік після придбання. Це означає, що Asembia і аптеки, до яких компанія постачає ліки, мають всього два або три місяці, в кращому випадку, щоб продати товар, або вилучити його з обігу.
Перш ніж використовувати систему RFID, Asembia і члени її аптечної мережі провели ручну інвентаризацію всіх запасів. «Це був важкий і ненауковий метод, — пояснює Патель, — і занадто велика ймовірність людської помилки».
Як альтернативу, Asembia шукала систему інвентаризації в режимі реального часу, яка могла б забезпечити точність інвентаризації до певної партії та строку придатності для кожного продукту в кожній аптеці. Оскільки Asembia і її аптеки-члени використовують своє власне програмне забезпечення для керування робочими процесами, відоме як Asembia-1, фірмі необхідно було рішення, яке б інтегрувало ці RFID-системи про рух і статус інвентарю, з цією платформою.
Кожен продукт відстежується від центру розподілу до пацієнта. По-перше, пасивна UHF RFID-мітка прикріплена до кожної упаковки з ліками. Ці мітки розроблені з використанням низькоемісійного клею, що дозволяє їм добре прилипати до упаковок, і при цьому їх також можна видалити, не залишаючи слідів на упаковці.
Asembia застосовує мітки в своєму розподільчому пристрої, і програмне забезпечення пов'язує кожен продукт з його унікальним ідентифікатором, закодованим в мітці. Після того, як аптека розмістить замовлення, пояснює Зандер Лівінгстон, генеральний директор Truecount, співробітники Asembia обирають необхідні ліки, а потім використовують RFID-зчитувачі Zebra Technologies RFD8500, для зчитування міток з усіх необхідних упаковок.
Після цього, програмне забезпечення Truecount Simple RFID фіксує і спрямовує даними про розподіл кожного продукту в мережі аптек. Отже, Asembia може бачити наявність і запаси ліків в кожній аптеці. Ці аптеки можуть також використовувати систему для відстеження власних запасів.
Коли ліки надходять до аптеки, персонал перевіряє всі товари, і зчитує мітки з упаковок за допомогою своїх RFID-зчитувачів, таким чином оновлюючи статус товару. Щовечора персонал також проводить інвентаризацію всіх запасів, що залишилися.
Крім того, Asembia може відстежувати продукт до дати закінчення терміну придатності. Так компанія може гарантувати, що всі аптеки дотримуються протоколу і видають лікарські препарати з діючим строком придатності.
Ця технологія також може прискорити процес повернення для будь-якого продукту, який вважається неякісним через строки придатності. «Це величезна вигода для аптек, які раніше самостійно керували запасами і ініціювали повернення», — стверджує Пател. «Тепер процес повернення ініціюється компанією Asembia».
Водночас у мережевих аптеках процес перевірки запасів усуває важку ручну роботу, що здійснювалась працівниками аптеки. Аптеки повідомляють, що система дозволяє їм істотно економити час і людську працю.
За словами Патела, найбільшою перевагою рішення є впевненість у тому, що пацієнти отримують безпечні, ефективні ліки. Він каже: «Ми можемо узгодити логістику ланцюжка постачань з доставкою продукту, щоб в кінцевому підсумку поліпшити догляд за пацієнтами».