У вашому кошику ще немає товарів
Компанія Quva Pharma прикріплює RFID - мітки до своїх препаратів для спрощення роботи лікарень
23 лип. 2018 15:32:41У США в аптеках при лікарнях з'явилися препарати, в яких використовується технологія RFID, виробництва компанії QuVa Pharma.
Система QuVa включає в себе пасивні надвисокочастотні (UHF) RFID-мітки Kit Check, вбудовані в попередньо заповнені шприци, що використовуються для дачі ліків хворим пацієнтам. Лікарні можуть використовувати зчитувачі Kit Check і хмарне програмне забезпечення для управління дозуванням ліків і стежити за місцем розташування препарату.
Анестезіологи часто адаптують ліки до окремих пацієнтів. QuVa робить комбінації з конкретних, зазвичай призначених доз, які потім продаються в лікарняні аптеки. «Компанія QuVa стандартизує концентрацію медикаментів для лікарів та анестезіологів, — каже Пітер Дженкінс, головний спеціаліст з розвитку QuVa. «Часто вони не використовують і половину флакона і викидають все інше, — каже він. — Наші шприци мають набагато триваліший строк зберігання, ніж звичайні». Ще одна перевага QuVa, додає Дженкінс, полягає в тому, що фармацевтам не потрібно змішувати ліки на місці, що знижує ймовірність зараження.
Після того, як фармацевти отримають ліки від QuVa, їх можна завантажити в аварійні візки або підноси для операційних залів, які будуть призначатися пацієнтам в певних відділах. Перевага системи, пояснює компанія, полягає в тому, щоб гарантувати, що лотки або візки завжди мають правильний запас ліків, і що в жодних ліків не закінчився строк придатності.
Співробітники аптеки візуально перевіряють кожну упаковку ліків, в тому числі тип, дозу і строк придатності. В деяких випадках вони використовують сканування штрих-коду для збору даних і створення запису про те, що знаходиться на певному лотку або візку, пояснює Кемерон Феррон, головний співробітник відділу Kit Check.
У разі відкликання ліків співробітникам доводиться перевіряти всі склади в пошуках бракованої партії. З використанням цієї системи, прибрати прострочені або браковані ліки стає елементарним завданням.
Компанія Kit Check виявила, що при ручному вилученні прострочених і бракованих ліків співробітники можуть не помітити до 20 % ліків, які потрібно прибрати. У деяких випадках це значення досягало 67 відсотків.
З технологією RFID, наданою Kit Check, процес перевірки лотків або контейнерів з ліками займає одну або дві хвилини. Ці мітки зазвичай вбудовані в верхній правий кут друкованої етикетки, прикріпленої до кожного шприца.
Після прикріплення міток унікальний ідентифікаційний номер кожної мітки прив'язується до даних про конкретний лікарський засіб в програмному забезпеченні Kit Check. QuVa відправляє товари своїм лікарняним клієнтам, які тепер використовують систему RFID.
Лікарні використовують пристрої з підтримкою RFID від Kit Check з вбудованими зчитувачами Motorola FX9500 від Zebra Technologies або 2-портових зчитувачів ThingMagic Sargus від Jadak.
Лікарні завантажують ліки в лотки відповідно до потреб конкретних відділів, а потім поміщають кожен лоток в коробку на станції перевірки Kit. Зчитувач зчитує ідентифікаційний номер RFID-міток кожного лотка протягом приблизно п'яти секунд, а програмне забезпечення Kit Check порівнює результати з шаблоном для цього лотка або набору. Якщо виявлено, що які-небудь препарати відсутні або наближається закінчення їх строку придатності, на екрані пристрою з'явиться попередження, щоб співробітник міг вирішити проблему до того, як лоток покине аптеку. Потім співробітник поповнює комплект і сканує комплект ще раз.
За словами Дженкінса, QuVa надсилає попередньо марковані продукти з кінця 2017 року, додавши, що відгуки були хорошими.
«Для лікарняних аптек купівля попередньо маркованих з QuVa препаратів ефективніша, — заявляє Дженкінс, — тому що вони просто кладуть помічені препарати в комплекти, які потім спрямовують в операційні зали. До того ж лікарні повідомили, що використання технології RFID допомагає їм скоротити кількість відходів». «По-перше, їм не потрібно викидати стільки ліків, у яких міг закінчитися строк придатності», — каже Дженкінс.
Згодом фармацевти зможуть краще керувати інвентаризацією медикаментів для запобігання закінченню строку придатності.