У вашому кошику ще немає товарів
RFID-система в магазині одягу. Історія TFG
20 лист. 2019 11:29:00Технологію RFID зараз успішно застосовують в індустрії моди. Південноафриканська компанія Foschini Group (TFG) стала тому підтвердженням, запустивши рішення UHF RFID в 500 магазинах. Протягом чотирьох місяців вони впроваджували нововведення для своїх брендів, з планом застосування такої технології в масштабах всієї компанії.
Яка мета TFG? Завдяки впровадженню RFID довести точність інвентаризації до 95 %, тим самим підтримуючи максимальний порядок на складі, щоб уникнути проблем з відсутністю товару. А також в найближчому майбутньому здійснювати продажі через інтернет.
Процес був запущений взимку 2019 року, а до кінця року компанія планує застосувати технологію в 1000 своїх магазинів.
У Чикаго, на заході, присвяченому роздрібній торгівлі — RetailX, Мартін Курк, старший менеджер з бізнес-процесів TFG, та Мішель МакКанн, менеджер RFID-проектів компанії, презентували свою стратегію та досвід в RFID Journal LIVE.
За словами Курка, зі встановленою системою один співробітник може за кілька годин підраховувати запаси в магазині з 51 000 одиниць товару, тоді як той же самий процес з лічильниками на основі інвентаризації за штрих-кодом займає кілька днів, задіюючи при цьому всю команду магазину.
Foschini Group — компанія з Кейптауна, в штаті якої 28 000 осіб. Компанія продає товари для дому та спорту, ювелірні вироби, а також бренди жіночої та чоловічої моди по всьому світу. В цілому фірма керує 4000 магазинами з 28 брендами, що продають товари в 32 країнах і на п'яти континентах, а в одній лише Південній Африці налічується 12 мільйонів постійних клієнтів.
«Сучасна поведінка споживачів змінюється, і ми повинні впроваджувати нововведення, щоб йти в ногу з часом», — сказав Мартін Курк в прямому ефірі. Це не залежить від того, де ви продаєте товари, в Інтернеті чи в звичайних магазинах. «Точність інвентаризації є основою. Ви не можете продавати те, чого у вас немає». Але щоденне ведення обліку запасів значною мірою забирає час у продавців. «Наша найбільша проблема, — каже він, — полягає в тому, щоб перевести співробітників з працівників складу в професійних продавців».
МакКанн каже, що TFG домоглася такого стрімкого впровадження, зосередившись на своїх основних цілях. «Ми відчували, що точність інвентаризації була нашою відправною точкою, — каже вона. Ми вирішили, що нам потрібен пілот, так званий тестовий проект, це було головне». Компанія хотіла використовувати його для пошуку надійних партнерів у RFID і розробки методології для прискореного впровадження. Пілот проходив у шести магазинах, і мітки зчитувалися в цих місцях на регулярній основі. Дані отримувалися за допомогою програмного забезпечення RioT Insights, яке передавало дані інвентаризації в загальну систему обліку.
Планування пілотного проекту почалося в квітні в шести магазинах. У червні компанія обрала постачальника, а в серпні почала маркування товарів RFID-мітками. До кінця вересня марковані продукти надходили в магазини для тестування. До лютого цього року TFG почала впровадження цієї технології в магазинах Markham і оснащення персоналу магазину ручними RFID-зчитувачами.
Тепер інвентаризація займає кілька годин, а не днів, має точніший результат, кількість помилок на складі зведено до мінімуму, а співробітники витрачають робочий час більш продуктивно та якісно.
Співробітники компанії «Смарт-карти України» допоможуть підібрати оптимальну конфігурацію RFID-системи і ефективно впровадити її в ваш рітейл-бізнес в найкоротші строки.
Також ви можете ознайомитись з цікавими статтями про те, як працює вищевказана RFID-система.