Купівлі через інтернет міцно входять в життя людини, що спонукає також і роздрібну торгівлю не відставати від життя, вводити цифрові безпровідні технології для контролю руху, продажу та інвентаризації товарів.

Мережа магазинів роздрібного продажу елегантних чоловічих сорочок та одягу Thomas Pink (Британія) розгорнула безпровідну RFID-технологію зі стаціонарними зчитувачами. Технічну підтримку, програмне забезпечення надає рітейлу роздрібна платформа Acuitas Digital Alliance.

В об'єднання Acuitas Digital Alliance входять Intel IoT, яка забезпечує технічну частину проекту, SATO Global Solution — цифрова платформа для роздрібної торгівлі, що об'єднує всі елементи RFID-технології. Можливості SATO Global Solution дозволяють аналізувати інформацію, що надходить від покупців, будь-якого відділу магазину роздрібної торгівлі, складу, зовнішніх постачальників.

Контроль над переміщеннями товарів здійснюється з використанням стаціонарних фіксованих зчитувачів, інтелектуальних дзеркал, камер стеження, маячків Bluetooth Low Energy та інфрачервоних датчиків.

Всі ці елементи розміщуються в торгових залах рітейлу, згідно з проведеним RetailNext маркетинговим дослідженням. За допомогою інноваційних інструментів IoT рітейл отримує можливість в будь-який момент визначати наповненість полиць товаром, вивчати відвідуваність різних відділів торгового залу.

Digital Alliance дає магазину можливість інформувати покупців про товари за допомогою СМС, електронної пошти, Wi-Fi. В системі передбачений захист торгового знака Thomas Pink від підробок і шахрайства, який забезпечується корпорацією VALMARC.

Технічна частина проекту представлена RFID–зчитувачами Intel, які ідентифікують RFID-мітки товару. Кожній одиниці товару присвоєно індивідуальний номер id, дані про який фіксуються в програмному забезпеченні SATO Global.

Дані про місце розташування товару передаються в програмне забезпечення SATO. Програмне забезпечення фіксує, куплений товар чи прямує в точку розрахунку, лежить на полиці чи знаходиться в примірювальній.