Щодня проходить величезна кількість різних подій - розважальних, освітніх, бізнес-заходів тощо. Івент-ринок в Україні активно розвивається і стає більш об'ємним сегментом в економіці.

У зв'язку з постійним розвитком і високою конкуренцією серед організаторів виникають головні питання: "Як зробити захід цікавішим?" і "Як оцінити інтерес відвідувачів під час і після проведення заходу?". Тут на допомогу організаторам приходять нові технології, зокрема RFID.

Як же можна застосувати RFID для організації заходів? Розглянемо кілька найпоширеніших варіантів.

Застосування NFC-технології

Near field contact - технологія швидкої передачі даних на близькій відстані активно розвивається на ринку гаджетів. NFC-модулі присутні у багатьох сучасних смартфонах (смарт-браслетах, планшетах), що дозволяє здійснити взаємодію з ресурсами організаторів в лічені секунди.

NFC-постери - простіший спосіб взаємодії, якому варто приділити окрему увагу. Наприклад, на заході розміщений постер з вбудованою NFC-міткою. Його зазвичай розміщують на вході або поруч з плакатами з важливою інформацією. Підносячи смартфон до мітки на постері, відвідувач може швидко і повністю автоматично виконати наступні дії:

  1. Додати візитку, бізнес-карту організатора у свій телефон.
  2. Перейти на сайт заходу або сторінку організатора.
  3. Написати листа або смс з заявкою або відгуком.
  4. Підписатися на сторінку в соцмережах або відмітитися на події.
  5. Під'єднатися до локального Wi-Fi.
  6. Запустити певну програму на смартфоні.
poster

Це далеко не весь перелік функцій, які доступні при взаємодії смартфона відвідувача з вашим фірмовим постером. Існує багато різних варіантів застосування NFC-міток, особливо при використанні спеціального функціонала фірмових додатків компанії.

Якщо використовувати на контрольній точці NFC-зчитувач (термінал), то варіантів застосування стає ще більше, включаючи безконтактні оплати через Google Pay або аналогічні сервіси.

Застосування LF і HF-ідентифікаторів (Em-Marine, Mifare, NFC)

RFID-ідентифікатори - аксесуари, що містять RFID-мітки - простий спосіб додати кожному відвідувачу унікальний номер і організовувати взаємодії в різних точках на заході, використовуючи дані про активності ідентифікатора в загальній системі. Вони працюють на частоті від 125 кГц до 13,56 мГц і зчитуються на відстані до 50 см.

До персональних ідентифікаторів з чіпом відвідувачів відносять:

  • RFID-браслети;
  • RFID-брелоки;
  • RFID-кільця;
  • смарт-карти;
  • мітки-наклейки.

Принцип роботи той самий, змінюється лише форм-фактор в залежності від ситуації та бюджету заходу.

Найпоширеніші варіанти застосування HF-ідентифікаторів

  • Контроль і облік доступу. Ви можете обмежити доступ до заходу стороннім особам, дозволити або заборонити відвідування певної локації в рамках програми.
  • Системи внутрішніх оплат. На основі RFID-системи можна організувати захід, в якому всі витрати відвідувача за покупку товарів або користування послугами будуть спочатку фіксуватися на персональний ідентифікатор. Коли клієнт буде залишати захід, він зможе оплатити підсумкову суму в окремому платіжному терміналі або на ка?і.
  • Накопичувачі балів / бонусів в рамках програми розваги та заохочення учасників. Часто на корпоративах організатори включають в програму різні конкурси, лотереї, які передбачають можливість виграшу різноманітних бонусів і подарунків. Персональні ідентифікатори спрощують створення і проведення таких програм, виконуючи дві функції - накопичувача інформації і мітки з унікальним номером.
  • Автоматизована взаємодія з обладнанням на заході. Зробити каву в автоматі, скористатися фотокабіною тощо.
band rfid event

Варіанти застосування HF RFID-ідентифікаторів під час проведення заходу обмежені лише фантазією організатора і технічними навичками інтегратора.

Застосування UHF-систем

UHF (ultra high frequency) - технологія радіочастотної ідентифікації з дальньої відстані (до 10 м). Ідентифікаторами в такому випадку зазвичай виступають смарт-карти, браслети і мітки різного форм-фактора, інтегровані в інші аксесуари. Зчитування відбувається завдяки потужним антенам, які вмонтовані в ручні, настільні або стаціонарні зчитувачі, або ж розміщені окремо від зчитувачів на контрольних точках. Технологія дозволяє зчитувати до 100 міток за секунду, що в першу чергу зацікавлює організаторів масових заходів (концертів, фестивалів) для збору цінної статистики.

Основні можливості UHF-систем на заході:

  • Відстеження переміщень відвідувачів. Завдяки зібраним даними можна відстежити, який інтерес викликала та чи інша локація, яка частина користувачів була присутня під час виступів, як часто міняють місце розташування, залежності між особистими даними (стать, вік) і інтересами, а також багато іншого. Дана інформація може бути дуже корисна в плануванні подальших подій.
  • Моніторинг системи в реальному часі дозволить швидко знайти локацію, в якій знаходиться необхідний відвідувач або група.
  • Ідентифікація та контроль доступу дальньої дії. Співробітники можуть швидко визначити, які відвідувачі до них наближаються, чи є у них доступ до даної локації, якими правами і можливостями вони володіють відповідно до програми заходу.
  • Організація інтерактивних локацій. Декорації, підсвічування, інформація на моніторах може змінюватися в залежності від того, хто з відвідувачів знаходиться поруч. Можливості дуже великі, RFID-система виступає тригером для запуску будь-яких процесів на заході - світло, звук, дим, рух механічних елементів і багато іншого. Логіка таких систем може працювати дуже тонко, індивідуально реагуючи на кожен новий RFID-ідентифікатор, згідно з його ролі в загальному сценарії.

Зверніться до нас за консультацією і ми підберемо оптимальне рішення для ваших завдань.

Проведення заходів за допомогою RFID

Заходи на RFID: реалізовані кейси