Всі 4 мільйона квитків на матчі, а також офіційні м'ячі чемпіонату світу Adidas Telstar 18, мали вбудовані RFID-мітки, використовуючи технології, що надаються компаніями HID Global, NXP Semiconductors.

Ті, хто придбав Telstar 18, офіційний футбольний м'яч Adidas на Кубку світу, могли використовувати технологію NFC для комунікації з компанією Adidas, користувачі могли отримувати додаткову інформацію про гравців та команд, про знижки від компанії тощо.

В м'ячах використовувалися чипи компанії NXP Semiconductors. А у квитках використовувалися чипи компанії HID Global, які передавали дані зчитувачам на стадіонах.

На заході, що відбувся в 11 російських містах з 14 червня по 15 липня, всі квитки мали функції безконтактного зчитування. В рамках системи HID Global Ticketing кожний квиток на матч мав чип NXP 13,56 МГц MIFARE Ultralight EV1, відповідний стандарту ISO 15693. «Такі квитки не тільки прискорили і спростили доступ до стадіону, але і допомогли запобігти підробкам», — каже Кристоф Звален, глобальний менеджер з маркетингу NXP.

Чемпіонати світу вже мають історію взаємодії з технологією RFID. Фактично мітки HF RFID були вперше вбудовані в квитки на чемпіонат світу 2006 року, але потім були заборонені для продажу квитків на захід у Південній Африці в 2010 році, і на цьому чемпіонаті відмічалося багато випадків підробок квитків. З цієї причини технологія RFID була повторно представлена на заході 2014 року в Бразилії.

Щойно власник квитка підніс його до зчитувача і пройшов на стадіон, FIFA змогла зібрати дані, які вказують, що конкретний власник квитка прибув на місце, і дозволяють легко підрахувати загальну кількість глядачів.

Telstar 18, офіційний м'яч чемпіонату світу, був названий на честь супутника 1962 року, відомого як Telstar 1. М'яч був спроектований і продається Adidas, партнером FIFA і її офіційним постачальником. Супутник Telstar має значення для чемпіонату світу, оскільки він вперше запустив всесвітню трансляцію події 1970 року

М'яч використовувався гравцями, а також був доступний для фанатів. Коли користувач купує м'яч, він може використовувати телефон з операційною системою Android або iOS поруч з м'ячем, і буде автоматично підключений до контенту та інформації від Adidas, що призначається виключно для тих, хто використовує цей м'яч. Контент включає інформацію про м'яч, про Чемпіонат світу, про команди і футболістів, а також про знижкові пропозиції Adidas.

У той же час Adidas може збирати дані про місцезнаходження м'яча, коли його NFC-мітка зчитується смартфоном, на основі місця розташування GPS вашого телефону. Adidas продає ці м'ячі онлайн, і, хоча компанія не випустила звіт про продажі, на даний час в програмі бере участь понад 100 000 користувачів.

М'яч має інкрустацію Smartrac Circus Flex. «Тонка структура і гнучкість міток дозволяють безпосередньо вбудовувати їх в м'ячі, такі як Telstar 18, а також трикотажні вироби, куртки та взуття», — каже Карін Фабрі, старший віце-президент Smartrac і керівник відділу корпоративного маркетингу і комунікацій. У випадку Telstar 18 мітка повинна витримувати удари по м'ячу, навіть якщо гравець бив прямо в те місце, куди вбудована мітка.

«Звичайно, фактори стресу для міток NFC дуже високі на ігровому полі, — каже Фабрі, — тому найбільша проблема полягає в захисті області IC». «В цьому випадку, — пояснює вона, — ми використовуємо спеціальне ущільнення «glop-top», яке захищає IC та його з'єднання з антеною». «Численні тести підтвердили, що Circus Flex стійкий до практично будь-яких ушкоджень, які можна собі уявити», — стверджує Фабрі.