За оцінками ресторану Oak&Stone, 25 відсотків їх продажів припадає на пиво, при тому що в середньому в ресторанах пиво займає близько 3 відсотків продажів. Компанія вирішила використовувати технологію RFID для аналітики продажів, щоб дізнатися, які люди п'ють ті чи інші види пива.

Компанії-ресторани часто використовують дані про споживачів для прийняття основних рішень щодо того, як вони можуть обслуговувати конкретних клієнтів у кожному зі своїх ресторанів. У багатьох випадках ресторани купують дані, які можуть бути засновані на опитуваннях, що не стосуються конкретно цього ресторану, а індустрії в цілому.

Oak&Stone застосував інший підхід, використовуючи пасивну технологію UHF RFID від iPourIt для створення стін самообслуговування в перших двох ресторанах компанії. Мережа ресторанів має один заклад в Сарасоті, штат Флорида, з пивною стінкою, яка надає відвідувачам можливість самообслуговування. Дані, які може збирати компанія, включають демографічні дані людей, які п'ють пиво і сидр, в тому числі їх вік, стать та місце проживання.

Ця інформація дозволяє Oak&Stone краще розуміти своїх клієнтів і знати, чого вони хочуть. Цього місяця фірма відкрила свій другий ресторан, в якому близько 60 кранів самообслуговування, і який використовує технологію RFID для надання клієнтам доступу до цих кранів.

Коли відвідувачі приходять до ресторану, вони можуть просто замовити продукти харчування та напої традиційним методом – через офіціанта. Ті, хто хоче спробувати крафтове пиво або сидр, повинні надати свої водійські права або кредитну карту бармену чи іншому працівникові ресторану. Працівник перевіряє ці документи, а потім видає браслет з вбудованою RFID-міткою. Дані мітки зберігаються в хмарному програмному забезпеченні iPourIt, і користувачеві дозволено наливати до 40 унцій пива або сидру.

Потім клієнт може перейти до пивної стіни, в якій є близько 60 кранів, кожен з яких позначає свій сорт пива або сидру. Кожен кран поставляється з власною спеціальною антеною-зчитувачем, а також дисплеєм. На дисплеї відображається назва та інша інформація про конкретне пиво або сидр, що відповідає цьому крану.

Пивна стіна є центральним елементом ресторану, займаючи кілька стін в приміщенні. Коли клієнт має обрати один з 60 видів напоїв в меню, він може заплутатися і загубитися. А тут всі види пива знаходяться перед ним, і клієнт може спробувати трохи пива з кожного крана перш ніж брати собі велику порцію.

При цьому ресторан запам'ятовує, які види пива купуються частіше і яким сегментом людей. З урахуванням цих даних компанія знає не тільки вік і стать кожного відвідувача, але і те, чи є відвідувачі мешканцями Флориди або ж це гості з інших частин країни.

«Немає сумнівів, що ми продаємо більше пива за допомогою пивної стінки», — каже директор ресторану. У той час як аналогічні ресторани, як правило, отримують від 3 до 5 відсотків свого доходу від пива, цей ресторан отримує до 25 відсотків свого доходу завдяки стінці пива.

RFID-браслети надаються компанією ID&C і виготовляються на замовлення для Oak&Stone. Ресторан просить відвідувачів здавати назад свої браслети після того, як вони закінчили свою трапезу, але часто відвідувачі забирають браслети собі додому і використовують їх при своїх подальших відвідуваннях ресторану.