Компанії, які хочуть бути дійсно цифровими (digital), ефективними, і використовувати досягнення в галузі штучного інтелекту, повинні використовувати технології радіочастотної ідентифікації.

Марк Роберті.

Цифрова (digital) революція означає руйнування бар'єру між реальним та цифровим світами, тому комп'ютерні застосунки та штучний інтелект можуть використовуватися для створення нових конкурентних переваг. Технологія радіочастотної ідентифікації (RFID) є основою, на якій будуватимуться найуспішніші цифрові рішення.

Чому? Тому що RFID дозволяє компаніям збирати величезну кількість інформації в цифровій формі про те, що відбувається в реальному світі. Це не єдиний спосіб збирати інформацію без участі людини. Проте технологія RFID має ряд переваг: RFID-мітки недорогі і можуть розміщуватись на більшості товарів, якими володіють компанії, не потребуючи при цьому джерела живлення. Це дозволяє компаніям значно поліпшити процес ведення бізнесу.

Для прикладу давайте візьмемо компанію Delta Air Lines. Delta встановила понад 240 000 RFID-міток на генераторах кисню, рятувальних жилетах і аварійному обладнанні кабіни на всіх своїх більш ніж 800 літаках (див. RFID скорочує відходи кисневого генератора для повітряних ліній Delta Air). В результаті, після введення технології, авіакомпанія може перевірити дати закінчення строку придатності на генераторах кисню на борту 757 менше ніж за дві хвилини, у той час як раніше для цього знадобилося б приблизно вісім людино-годин. Це знаменує собою крок до цифрового перетворення.

Врешті-решт Delta зможе встановлювати RFID-зчитувачі на літаках (звичайно, після отримання дозволу від Федерального управління цивільної авіації США) і дізнаватись, в режимі реального часу, коли кисневі генератори потребують заміни. При цьому компанія може поліпшити свою логістику і заздалегідь планувати заміну цих генераторів, замовляючи їх у ті аеропорти, де незабаром приземлятимуться літаки, генератори яких потребують заміни.

Мережа універмагів «Macy's» також використала RFID для руйнування стіни між фізичним і цифровим світами. Роздрібний торговець використовує технологію на багатьох товарах у своїх магазинах, тому він має високий ступінь упевненості в своїх даних інвентаризації. Більшість інших рітейлерів цього не роблять. Завдяки використанню цієї технології, компанія точно знає, скільки товару знаходиться на даний момент на її складах, і може точно підтвердити наявність покупцеві.

Магазин «Macy's» може відстежувати переміщення товару в межах магазину, визначати скільки разів товар брали з полиці, і скільки при цьому одиниць товару було продано. Це дозволить компанії підвищити ефективність своєї мерчандайзингової стратегії. Зрештою компанія зможе використовувати ШІ для більш ефективної адаптації стратегій мерчандайзингу на основі місцевих демографічних даних або погодних умов чи факторів.

Відеозапис може допомогти Macy's зрозуміти, що роблять клієнти в фізичних магазинах, інтернет-аналітика показує як споживачі роблять кліки в Інтернеті. Об'єднавши ці технології і, можливо, інші, роздрібні торговці зможуть істотно оптимізувати свої магазини.

У більшості випадків недорогий інструмент RFID дозволяє компаніям збирати дані дешево і практично миттєво про всі процеси, що відбуваються в компанії. Зі свого боку це дозволить їм застосовувати цифрові технології та ШІ до цих процесів і отримувати суттєві переваги перед конкурентами.