Рітейлер Eurocash застосовує активну систему реєстрації даних на основі UHF від Blulog на 200 складах компанії та інших об'єктах, щоб гарантувати якість продукції і запобігти псуванню товару.

Європейський роздрібний торговець продуктами харчування Eurocash Group впроваджує активне RFID-рішення для керування температурою повітря в своїх складських приміщеннях. Після повної установки система, що надається Blulog, вмикатиме безпровідні датчики, розташовані на 200 складах і магазинах по всій Польщі. Технологія контролюватиме температуру всіх продуктів компанії — сухих, свіжих і заморожених. Система призначена для забезпечення високого рівня якості продукції, повідомляє Eurocash, одночасно мінімізуючи псування товару через недотримання температурного режиму.

Blulog, французько-польська компанія, яка розробляє рішення моніторингу температури, заснована в Познані, виготовляє датчики, в яких використовується безпровідна технологія, в тому числі UHF, для передачі даних на сервер. Eurocash був одним з перших клієнтів Blulog, після заснування компанії в 2014 році, — каже Жеремі Лоренс, генеральний директор Blulog.

Спочатку Eurocash встановила кілька датчиків Blulog на одному складі, після чого вона почала впроваджувати технологію і на інших складах. Дані датчиків завантажуються в програмне забезпечення Blulog і зберігаються на хмарному сервері.

В кінці 2017 року Eurocash підписала контракт на застосування технології на 200 складах. Технологія допомагає компанії стежити за тим, що всі її продукти зберігаються при правильному температурному режимі.

«Найважливішим завданням, яке ми можемо вирішити, є усунення людського фактора, — каже Кароль Мачковак, керівник відділу якості Eurocash. Він зазначає, що використання працівників для перевірки температури не тільки вимагає великих витрат часу і зусиль, але також створює ймовірність помилки. Крім того, такі перевірки неможливо робити часто, а автоматизована система перевіряє дані кожної секунди. Це дає можливість швидко помічати і усувати неполадки.

У кожному складському приміщенні компанія Eurocash використовує три-чотири датчика UHF і Near Field Communication (NFC) Blulog . Датчики здатні пересилати дані на шлюз на відстань до 700 метрів.

З свого боку шлюз підключено до Wi-Fi або Ethernet-кабелю. Зазвичай потрібен тільки один або два шлюзи. Кожен шлюз передає дані в хмарне програмне забезпечення Blulog.

Хоча датчики передають дані на шлюз через активну UHF, вони також оснащені технологією NFC, яка за необхідності може передавати дані на частоті 13,56 МГц. Наприклад, у разі збою в роботі Інтернету або відключення живлення, що забезпечує передачу даних шлюзом, люди, у яких є мобільні телефони з підтримкою NFC, можуть просто підійти до кожного датчика і перенести дані безпосередньо на телефон.

Система є простою в установці, і співробітники компанії Eurocash для економії витрат встановлюють її самостійно. У довгостроковій перспективі, каже Мачковак, він хоче зробити технологію стандартною для всієї компанії, щоб він міг бачити зміни температури і вологості в усіх приміщеннях.

В наступному році Blulog також планує випустити рішення на основі QR-коду, яке дозволить компаніям, таким як Eurocash, ділитися історією температурного режиму зберігання товарів з клієнтами, що купують їх продукти. QR-код буде прикріплений до передньої частини холодильника або морозильної камери. Клієнти, скануючи цей код можуть упевнитися в тому, що товар зберігався в хороших умовах.