Для швидкого оновлення цін на широкий асортимент товарів у супермаркетах, торгових центрах та в інших місцях використовують електронні цінники ESL. Вони прийшли на зміну класичним варіантам, і на них не потрібно вручну змінювати значення та інформацію. Це спрощує та оптимізує роботу.

Що таке електронний цінник та як він функціонує

Електронний цінник – компактний пристрій, на якому знаходиться сегментований або графічний дисплей для відображення ціни та іншої інформації про товар. Його ефективна робота та регулярне оновлення даних забезпечуються інтеграцією з контролером – спеціальним механізмом для оптимізації локальної магазинної мережі.

Для інтеграції контролера із самими електронними цінниками використовуються безпровідні технології. Це може бути сучасний стандарт Zigbee, який застосовується замість класичного інтерфейсу Wi-Fi. Крім того, необхідно встановити спеціалізоване програмне забезпечення, щоб зберігати та передавати дані про ціни через єдину облікову систему магазину та не відчувати труднощів.

Чому електронні цінники стали популярними

Магазини, які спеціалізуються на продажу різних груп товарів дедалі частіше відмовляються від паперових цінників і переходять на їхні електронні аналоги. Це пов'язано з кількома перевагами, які дають ESL електронні цінники:

  • економія коштів – підприємець витрачає гроші лише один раз, коли купує та налаштовує цінники, йому не потрібно щоразу витрачати фінансові ресурси на передрукування паперових покажчиків цін;

  • вся інформація про ціни синхронізована та доступна в одному місці, що спрощує контроль;

  • покупець може зі свого смартфона просканувати електронний цінник та дізнатися додаткову інформацію про товар.

Електронні цінники ESL надають торговим центрам та магазинам додаткові маркетингові можливості. З їх допомогою вони можуть інформувати клієнтів про різні акції, програми лояльності та інші рекламні активності. Крім того, дані щодо вартості можна оновлювати в режимі реального часу з точністю до декількох хвилин.

Різновиди електронних цінників

Ринок електронних цінників сьогодні доволі широкий, і виробники пропонують такі типи цієї продукції:

  • сегментні цінники з відображенням змінної інформації – вартості товару, акцій, штрихкоду (при цьому назва продукту пишеться на папері);

  • графічні цінники – всі дані про товар представлені в електронному вигляді, включаючи його назву з описом.

Слід звертати увагу на кількість кольорів, які відображаються (двоколірні, чорно-білі та триколірні), та допустиму температуру використання цінника. Для маркування продукції в морозильних камерах необхідно використовувати спеціальні цінники, які витримують температуру до -23 градусів за Цельсієм. 

Підберіть оптимальний різновид електронного цінника, щоб набагато зменшити «головний біль», який викликає маркування продукції під час використання традиційних паперових носіїв інформації.