Коли користувач хоче замовити собі випити, він прокручує нижню частину чашки Coco-nect. Її основа починає світитися, а вбудована мітка з живленням від батареї передає сигнал 2,4 ГГц, щоб інформувати бармена про замовлення клієнта, а також про його місцезнаходження. Малібу, бренд, найбільш відомий своїм ромом, збагаченим кокосом, розширює свою лінійку продуктів спеціальною чашею, призначеною для спрощення процесу отримання випивки. Кухоль, який за формою нагадує кокос, називається Coco-nect, і дозволяє користувачам надсилати сигнал, коли вони хочуть випити. Після передачі сигналу офіціант чи бармен доставлятимуть користувачеві напій, що дасть людям можливість спілкуватися з друзями і танцювати замість того, щоб стояти в черзі на барі.

Коли користувач хоче замовити собі випити, він прокручує нижню частину чашки Coco-nect. Її основа починає світитися, а вбудована мітка з живленням від батареї передає сигнал 2,4 ГГц, щоб інформувати бармена про замовлення клієнта, а також про його місцезнаходження через спеціальний застосунок, який працює на планшетному ПК, встановленому в барі. Після приготування напою бармен залишає барну стійку, щоб доставити замовлення, дивлячись на карту, що відображає місце розташування клієнта. Коли працівник знаходиться в безпосередній близькості від клієнта, світло на дні чашки починає блимати, ще раз вказуючи на цю людину.

Дебора Нуньєс, менеджер з маркетингу бренду Malibu, обґрунтувала створення Coco-nect: боротьба з FOMO (страх втратити). Дослідження Малібу показують, що молоді люди не хочуть ризикувати втратою контакту з друзями під час вечірки, щоб піти до барної стійки і замовити собі напій. Система Coco-nect позбавляє від необхідності залишати своїх друзів на танцполі, пробиратися крізь натовп і чекати черги, щоб отримати своє замовлення. Перша подібна розробка в індустрії напоїв, чаша Coco-nect — приклад технології Internet of Things: повсякденні об'єкти, що мають мережеве з'єднання.

Раніше цього року компанія SharpEnd допомогла Malibu включити RFID-мітки Near Field Communication (NFC) в етикетки на пляшках своїх продуктів, які продаються в магазинах Tesco у Великобританії. Це дозволяє споживачам отримувати доступ до акцій, пов'язаних з цим продуктом за допомогою мобільного телефону з підтримкою NFC.