Європа і Японія радо вітала NFC, але лише в декількох великих містах ця RFID-технологія набирає обертів і в США. Згідно з новою доповіддю ABI Research, все це повинно змінитися протягом декількох років.

Група дослідників вважає, що в 2016 році буде оброблено NFC-платежів на суму понад 100 млрд доларів. Прогноз на наступний рік ще більший, оскільки обсяг продажів може сягнути 200 мільярдів доларів. Для порівняння лише в цьому році за угодами буде оброблено близько 4 мільярдів доларів.

NFC розвивається не так швидко, як дехто, можливо, сподівався, через низку різних причин. Джон Девлін з ABI зазначає, що бізнес-модель NFC не була чітко визначена й доведена. У ній просто немає жодних реальних прикладів, щоб продемонструвати потенційний прибуток. Крім того, прийняття NFC залежатиме від можливості інформування широкого загалу про цю RFID-технологію, і від того, який вона матиме потенціал, щоб бути серйозним гравцем на ринку.

ABI Research вважає, що коли прийде час, транспортна система і продаж квитків будуть першими, хто отримає велику користь від NFC.

Транспорт також зможе запропонувати додаткову вартість NFC-застосункам, наприклад, такі послуги як планування маршруту, розклад маршрутів і програми лояльності.