«Фантастичний «нетворкінг»!», «Якби я міг бути присутнім тільки на одній конференції на рік, я б вибрав цю», «Багато хороших прикладів з реального життя» — так відгукуються про минулий NFC Symposium 2013 його учасники — найбільші компанії світу.

З 23 по 25 січня 2013 року в Стокгольмі проходила найбільша подія світу NFC-технологій — NFC Symposium 2013. Десятки доповідей, сотні журналістів, тисячі відвідувачів та десятки тисяч ідей і пропозицій, приголомшлива атмосфера й фантастичний «нетворкінг». Цього року в симпозіумі брали участі такі монстри ринку як Gemalto, HID, NETS та інші, ділилися досвідом Deutsche Bahn, Telenor Group, SEB Bank та інші найбільші компанії, які використовують NFC-технології.

Незважаючи на те, що зараз NFC-технології знаходяться на ранній стадії розвитку, незабаром їх застосування має стати повсякденним явищем. Дійсно, за оцінкою Gartner, до 2015 року 50 % смартфонів будуть з вбудованими NFC-мітками. Зараз ми поки що спостерігаємо різке зростання числа випробувань і тестових проектів по всьому світу і бачимо широту можливостей і застосувань Near Field Communication.

Звичайно, мобільні платежі є однією з основних галузей, в яких очікується революція. Тоді як Gartner очікував, що в 2012 році обсяг мобільних платіжних операцій у всьому світі перевищить 171 500 000 000 доларів США, Frost & Sullivan прогнозує, що в 2015 році NFC буде найпопулярнішим рішенням для мобільних платежів. Але Near Field Communication безумовно змінить наше життя і в багатьох інших галузях, наприклад транспорт і авторизація, програми лояльності та (ймовірно) найголовніше — NFC має потенціал до зміни наших соціальних відносин. Near Field Communication відкриє нове вікно для маркетингу. Абсолютно нові можливості для задоволення клієнтів.

Ваш мобільний телефон буде вашим гаманцем, вашим квитком на автобус, ключами, вашим паспортом, вашим членським квитком тощо. Це науково-фантастичний фільм? Ні, це — Near Field Communication.

NFC-Симпозіум 2013 залишається місцем зустрічі № 1 в Скандинавії для всіх ключових зацікавлених сторін в екосистемі NFC, в тому числі банків, операторів мобільного зв'язку, компаній-емітентів кредитних карт, виробників пристроїв, будівельників інфраструктури, виробників елементів безпеки для емітентів, ТГМС, роздрібних торговців та багатьох інших. 

Цього року основними напрямками симпозіуму були:

  • NFC-керовані платежі, в тому числі на основі мобільних телефонів та інших інноваційних технологій
  • NFC-квитки в різних сферах, таких, як громадський транспорт, аеропорти, культура й туризм
  • Програми лояльності
  • Контроль доступу та автентифікація
  • Мобільний маркетинг як інструмент, що дозволяє підвищити якість сприйняття клієнтом
  • І останнє, але не менш важливе: Бізнес-моделі!