Глобальний виробник і постачальник вітрильних суден відстежує місцезнаходження та статус близько 1000 індивідуальних вітрил за допомогою технології UHF RFID від A2B Tracking.

Завдяки технології, що надається A2B Tracking, компанія тепер знає, які вітрила розташовані на її складі, і де саме вони знаходяться. Таким чином, компанія знає статус кожного замовлення на ремонт вітрильного судна, може швидко знайти необхідне вітрило. У рішенні використовуються мітки UHF RFID, прикріплені до кожного вітрила, а також кишенькові зчитувачі RFID, і хмарне програмне забезпечення A2B Tracking.

Компанія не тільки виготовляє вітрила, що використовуються на гоночних і крейсерських вітрильниках, але і ремонтує ті, які пошкоджені (як продукти North Sails, так і вітрила виробництва інших компаній). Її найбільший лофт, що розташований в Род-Айленді, може розмістити не менше 1000 вітрил для ремонту або короткострокового зберігання, каже Ерік Уейкфілд, менеджер з продажу North Sails. За його словами, процес ремонту вітрил може зайняти від декількох днів до декількох тижнів. Ремонтні роботи мають тенденцію до сезонності, і в літні місяці кількість вітрил збільшується. North Sails прагне забезпечувати швидке обслуговування і ремонт отриманих вітрил. Проте за великої кількості вітрил керувати складом було складно, особливо при переміщенні вітрила зі складу зберігання в ремонтний цех і назад.

Вітрила не завжди добре складаються, пояснюють в компанії, тому їх зберігання може бути важким завданням, а ідентифікація і підрахунок кожного вітрила може становити ще більшу складність. Тому проведення інвентаризації було дуже трудомістким процесом, і призводило до багатьох помилок, оскільки, наприклад, маленьке вітрило могло бути заховане під великим, і крім цього після тривалого підрахунку дані інвентаризації можуть швидко втрачати актуальність, тому що вітрила часто переміщують. До того ж коли клієнт приходив забирати вітрило, треба було витратити багато часу на його пошуки.

Уейкфілд каже, що він вже давно знав про технологію RFID. Спочатку ця технологія здавалася занадто дорогою, оскільки більшість компаній пропонували рішення, вартість яких становила приблизно 150 000 доларів США. «Для нас, як невеликої компанії, це було дуже дорого».

Рішення, яке було встановлене восени 2017 року, складається з кишенькових зчитувачів Zebra Technologies RFID8500i Sled, підключених до смартфонів Samsung, з програмним забезпеченням для відстеження A2B та застосунком.

Коли клієнт прибуває з вітрилом, що потребує ремонту, персонал North Sails прикріплює до нього мітку UHF RFID від Metalcraft. Унікальний ідентифікатор, який закодований у мітці, пов'язаний з даними, наданими клієнтом, включно з його або її іменем, а також тип вітрила і необхідні ремонтні роботи. Ця інформація зберігається в системі управління запасами A2B, а також у власному програмному забезпеченні North Sails. Потім робочі розміщують вітрило в проміжній зоні на виробничому поверсі або на складі.

Щотижня співробітники проходять по складу зі зчитувачами. Телефон запускає застосунок A2B Tracking, який забезпечує можливість ідентифікації кожної мітки та оновлення даних інвентаризації.

Коли клієнт приходить, щоб забрати вітрила (за умови, що це відбувається у звичайні робочі години), працівник може використовувати програмне забезпечення A2B Tracking, щоб визначити, де система востаннє виявила це вітрило. Якщо виникнуть будь-які проблеми, співробітник може використати кишеньковий зчитувач Zebra і пройтися по об'єкту для виявлення зниклого вітрила. За словами Уейкфілда, раніше це могло займати кілька днів, а зараз робиться за кілька хвилин.

Технологія RFID також використовується, щоб дати клієнтам можливість забирати виконані замовлення за межами робочого часу. Компанія надає розблоковану область зберігання, в якій зберігаються вітрила, що очікують своїх господарів. RFID-зчитувач біля дверей у сховище захоплює ідентифікатор мітки кожного вітрила, який вноситься на склад або залишає його.