Компанія Pike Corp. прагне до зниження витрат на заміну інструментів і забезпечення правильного розподілу інструментів між робочими бригадами за допомогою комбінації технологій RFID і GPS в системі від Silent Partner Technologies.

Коли службові автомобілі компанії відправляються на об'єкти будівництва або для проведення технічного обслуговування, вони везуть інструменти вартістю в тисячі доларів, а відстеження цих інструментів може бути складним завданням для бригад. Pike Corp., яка надає послуги з будівництва, ремонту та технічного обслуговування ліній електропередач і підстанцій в Сполучених Штатах, використовує технологію RFID для забезпечення належного зберігання обладнання всіх вантажівок, а також для контролю використання інструменту. Рішення RFID Tool Tracker, що надається Silent Partner Technologies (SPT), встановлюється в транспортних засобах компанії.

Pike Corp. є національним підрядником з електропостачання з тисячами співробітників і тисячами вантажних автомобілів, в які завантажено близько сотні тисяч інструментів, а компанія обслуговує понад 300 підприємств. Фірма будує нові, а також обслуговує діючі, лінії електропередач по всій території Сполучених Штатів.

«Наше завдання — знайти спосіб відстежуння обладнання в автомобілях, — каже Кліфф Едвардс, віце-президент Pike Corp., — щоб мінімізувати втрати і підвищити ефективність використання інструментів». «Наше завдання — безпечно будувати лінії електропередач, залишаючись при цьому продуктивними, — каже він, — а ручне відстеження активів вимагало багато часу як від бригад, так і на складах».

Зазвичай, коли завантажена вантажівка йде зі складу Pike Corp. для обслуговування клієнта, вона може не повертатися назад протягом місяця. Транспортний засіб обслуговуватиме будівельні об'єкти в одному місці, а потім вирушатиме на іншу ділянку в сусідньому районі. Тому відстеження того, що знаходиться на транспортному засобі, а також стан обладнання, потребує зусиль для інвентаризації та введення даних у базу. Якщо працівники виявляють, що потрібен новий інструмент, вони роблять запит на цей предмет. Втрата навіть одного або двох інструментів може бути дорогою, і компанія може в кінцевому підсумку замінити інструменти на ті, які не потрібні на даний момент бригаді, що перебуває по сусідству.

До того ж слід забезпечити, щоб всі інструменти були доступні, коли це необхідно. На кожному об'єкті може бути потрібне різне обладнання, тому диспетчеру важливо зрозуміти, що знаходиться на борту кожного транспортного засобу, а також чи буде воно відповідати вимогам конкретного проекту.

Тому було прийнято рішення встановити систему з дев'ятьма антенами, яка могла б ідентифікувати занесення інструментів в автомобіль і винесення з нього. Антени також зчитували мітки всередині вантажівки, не знаючи конкретно, де ці інструменти були розташовані.

По-перше, кожен інструмент, такий як бензопилка, кабельний різак або будь-який інший елемент обладнання, має прикріплену до нього мітку UHF RFID. Унікальний ідентифікаційний номер, закодований у мітці, пов'язаний в програмному забезпеченні SPT (знаходиться на сервері Pike Corp) з даними про цей інструмент, наприклад, про його виробника, дату введення в експлуатацію і коли він перевірявся чи був відремонтований. Система також фіксує дані GPS, фіксуючи місцезнаходження вантажівки, щоб зрозуміти, на якому об'єкті вивантажувалися ті чи інші інструменти.

Зчитувач JADAK/ThingMagic UH Nano живиться від двигуна автомобіля, тому він передає дані на сервер, якщо двигун автомобіля працює, що зазвичай відбувається під час процесів навантажування і розвантаження. Система може бути налаштована на відправлення даних з певними інтервалами, наприклад, кожні 15 хвилин, коли двигун працює, а також при ввімкненні запалювання.

Система передбачала використання декількох типів міток для забезпечення правильного зчитування даних на скловолокні, пластику, металі або комбінації матеріалів. Ці мітки застосовувались з використанням епоксидної смоли, яка захищає мітки від несприятливих умов зовнішнього середовища.

Керівництво компанії тепер може переглядати місцеположення кожного транспортного засобу та визначати, які інструменти завантажені на нього, а також де інструменти були вивантажені і завантажені назад.

На сьогоднішній день компанія має близько 50 автомобілів, оснащених технологією RFID, що дозволяє відстежувати використання активів на об'єктах клієнтів. «Наша мета полягає в тому, щоб переконатися, що система надійна, перш ніж оснащувати інші вантажівки, а їх тисячі», — пояснює Едвардс.

Дані не тільки дозволяють контролювати місцезнаходження інструментів, але також дають можливість робити аналітику. Робочі, наприклад, можуть подивитися, як часто використовуються інструменти, а також які інструменти рідко або ніколи не використовуються. Таким чином, компанія може краще розробляти запаси кожного транспортного засобу для задоволення потреб більшості проектів, додаючи в арсенал вантажівки більше інструментів, які інтенсивно використовуються. Система також може бути використана в майбутньому для виконання функцій оповіщення, щоб керівництво або водії знали, чи не забули вони робочі інструменти на об'єкті клієнта.