Асоціація домовласників у Сан-Дієго, районі Westpark Maintenance District, тестує пробну версію рішення на основі інтернеті речей (IoT) для автоматичного контролю освітлення, якості води в басейні і зрошування земель, яке було запропоноване електричними підрядниками Phase Three Electric. Система складається з датчиків, а також Wi-Fi і кабельного з'єднання з хмарним сервером, де програмне забезпечення Three Phase збирає та аналізує дані.

Як стверджується в компанії, результати можуть передбачати скорочення кількості дзвінків у сервісні центри, економії енергії шляхом ідентифікації необхідності освітлення і підвищення ефективності використання води в іригаційних системах. Це також може підвищити рівень безпеки, вказуючи, коли необхідно увімкнути освітлення на вулицях, щоб захистити пішоходів.

Phase Three була заснована три десятиріччя тому генеральним директором Кімберлі Вайс для задоволення потреб асоціацій домовласників (HOAs). За її словами, 21 % населення США мешкає в HOAs, і цей відсоток ще більший в Південній Каліфорнії, де розташована її клієнтська база.

У 2013 році компанія почала розробку системи на основі IoT, а потім перетворила її в бренд, відомий як Common Sense. Тоді як більшість рішень на основі IoT для інтелектуальних міст починаються з керування вуличним освітленням, команда Common Sense почала вивчати інші дані, що є цінними для HOAs, такі як басейни та догляд за газонами.

За словами Вайс, HOAs «мають поруч з освітленням багато рекреаційних потреб», які необхідно задовольняти, і більшість з них керуються розрізненими системами, часто з перевіркою датчиків вручну або покладаючись на інформацію від домовласників, коли щось йде не так, наприклад, у разі витоку води. «Ми подумали, що можемо зробити щось добре, тому вийшли на ринок, — каже вона.

Тестування системи було розпочате в січні 2018 року в районі обслуговування Westpark в Ірвіні. Це триватиме до січня наступного року. Система охоплює вуличне та громадське освітлення, контроль якості води в басейні, зрошування та громадську систему Wi-Fi. Система отримує та оновлює дані про всі ці функції кожні 15 хвилин.

Рішення відстежує та керує освітленням на автостоянках, на пішохідних доріжках, на тенісних кортах, біля басейну і на вулицях. Користувачі можуть встановлювати ввімкнення освітлення в певний час доби, а датчики відслідковують рівні освітленості, щоб користувачі могли регулювати освітлення в міру необхідності, наприклад, посилюючи його в похмурий вечір.

Що стосується зрошування земель, спільнота хоче знати, скільки води використовується, і яким чином. Оскільки в Каліфорнії жорстко регулюються витрати води, зі спільнот домовласників можуть стягуватися штрафи, якщо вони використовують більшу кількість води, ніж це було визначено. З допомогою рішення Common Sense керівництво організації може отримувати сповіщення через Wi-Fi, якщо досягається межа споживання води. У разі виникнення проблеми, такої як збій у зрошуванні, система виявляє цю проблему, потім попереджає менеджера і автоматично вимикає відповідну систему (наприклад, водяний клапан).

Раніше в Westpark хімічний склад води в басейнах вимірювався вручну. Тепер датчики фіксують відсоток хлору та інших хімічних речовин, а також функціональність фільтрів, після чого спрямовують ці дані на хмарний сервер через Wi-Fi. Система також скеровує повідомлення про те, що басейну необхідне сервісне обслуговування.

Система Common Sense поставляється з застосунком, який мешканці можуть використовувати для перегляду таких даних, як температура води в басейні або щомісячна кількість використаної води. Тим часом менеджери з нерухомості можуть використовувати систему для внесення змін в освітлення, наприклад, щоб рівні освітленості могли автоматично змінюватися в певний обраний менеджером відрізок доби.