Браслет з RFID поступово витісняє традиційну систему продажу квитків, адже він зручніший, безпечніший і універсальніший. Йому знайшлося застосування на музичних фестивалях, конференціях, аквапарках, рекреаційних центрах, на спортивних змаганнях.

«На Ібіці гості готелю за допомогою браслета відчиняють двері номера, роблять швидку оплату, завантажують свої фотографії на Facebook».

Переваги для відвідувачів

Технології RFID використовують у першу чергу для зручності клієнтів. Головні переваги:

  1. Швидкий доступ до заходу. Одночасне сканування кількох браслетів виключить утворення черги біля входу.

  2. Безготівкові платежі. RFID-браслети дозволяють швидко розплачуватись за їжу, напої та інші товари, не використовуючи готівки або картки.

  3. Інтеграція із соціальними мережами. Дозволяє ділитися фотографіями, враженнями прямо із заходу.

  4. Оперативна ідентифікація відвідувачів. Якщо хтось загубився, персонал його швидко знайде. Особливо актуально для батьків із маленькими дітьми.

Також можна налаштувати доступ до певних послуг. RFID-браслет Mifare дозволяє для VIP-гостей відкрити додаткові зони, виділити преміум-місця, щоб покращити їхнє враження від заходу.

Плюси для організаторів

Радіочастотні ідентифікатори дозволяють автоматизувати багато процесів, мінімізувати припущення помилок, звільнити від рутинних обов'язків персонал. Чим менше людського чинника, тим злагоднішою є робота.

Головна проблема багатьох організаторів – підробка квитків. Через це вони зазнають збитків. До того ж страждають сумлінні відвідувачі. Браслети з RFID-чіпом унеможливлюють шахрайство, оскільки мають унікальний код.

За допомогою цієї технології можна збирати цінні дані клієнтів. Аналітика поведінки відвідувачів дозволяє зробити висновки, наскільки захід був вдалим. Вона також підказує, що потрібно покращити, від чого відмовитись, що додати, щоб у майбутньому отримати більший прибуток.

Спеціальні браслети з логотипом бренду підвищують його впізнаваність. Такий ненав'язливий спосіб просування нерідко вживається в рекламних кампаніях для залучення більшої кількості клієнтів.

Причини популярності RFID-браслетів

Сучасні радіочастотні технології поступово витісняють традиційні методи ідентифікації. Головна причина – універсальність. Один браслет здатний замінити білет, ключ, банківську картку. Це підвищує мобільність користувачів, дозволяє їм розслабитися та отримувати задоволення від заходу.

Ще одна причина затребуваності таких систем – безпека. Наприклад, RFID-браслет Em-Marine не допустить сторонніх осіб у закриту зону. Завдяки цьому відвідувачі почуваються захищеними, а організатори не відволікаються на пошук непроханих гостей. RFID-браслети постійно вдосконалюються, адаптуються до нових технологій, навчаються взаємодіяти з іншими інтелектуальними системами, надаючи великі можливості бізнесу.