Компанія KeD Tecnologia, яка розробила це рішення, почала займатися цим питанням після того, як один з її співзасновників втратив свій багаж під час польоту.

KeD Tecnologia випустила повну систему відстежування багажу за допомогою RFID-міток після рекомендацій Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA) про те, що до 2020 року весь багаж авіакомпаній повинен ідентифікуватися за допомогою RFID-міток.

За допомогою рішення KeD для відстежування багажу кожна одиниця багажу отримує RFID-мітку, яка ідентифікує цей багаж. Це дозволяє оцінити приблизну кількість часу, необхідну для того, щоб багаж потрапив у багажне відділення літака, тим самим підвищуючи безпеку цієї процедури та уникаючи відхилень під час процесу.

Таким чином, формується зв'язок між пасажиром і валізою, і пасажир може отримати повідомлення відразу після того, як його багаж потрапить в літак, що значно скорочує вірогідність втрати багажу.

Рішення було випробувано авіакомпанією Gol Linhas Aéreas в 2015 році. «Наш проект був випробуваний і схвалений для його випробування протягом 30 днів при реєстрації в аеропорту Congonhas», — повідомляє Феліпе Штюрмер, співзасновник KeD.

«Використання технології RFID для досягнення намічених результатів залежить від стратегічного розташування та докладного вивчення можливих перешкод», — каже Штюрмер. «Найбільша проблема полягала в тому, щоб визначити інтеграцію з поточною інфраструктурою контролю багажу без використання технології RFID».

Компанія зайнялася розробкою цього рішення після того, як один із співзасновників компанії, Афраніо Кілін, втратив свій багаж. Він поїхав закордон на ділову зустріч, але не отримав свій багаж у місці прибуття. Багаж був доставлений в аеропорт через 3 години, але це була дуже неприємна ситуація, і компанія зайнялася її врегулюванням.

Компанія перепробувала багато варіантів системи, щоб знайти ідеальний спосіб використання технології RFID для контролю потоку багажу та пасажирів. Система давала пасажирам можливість переконатися, що їх речі потрапили на правильний рейс, ця інформація передавалася власнику багажу за допомогою текстового SMS-повідомлення відразу після того, як його багаж розміщувався у вантажному відсіку повітряного судна.

Після перевірки системи авіакомпанія Gol повідомила про декілька переваг системи, таких як скорочення кількості затримок через проблеми з багажем. Наприклад, у разі завантаження валізи за відсутності пасажира, аеропорт тепер має можливість визначити місцезнаходження багажу протягом максимум 10 хвилин, на відміну від години або близько того без використання RFID-технології.

Ще одна перевага полягає в тому, що посадочні талони, позначені RFID-мітками, фактично усувають необхідність підрахунку пасажирів. Тепер розташування пасажира може бути автоматично ідентифіковане, якщо він або вона вже знаходиться в зоні посадки або сів/сіла на літак.