Деякі виробники оливкової олії в італійському регіоні Тоскана застосовують технологію RFID для надання споживачам інформації про свою продукцію. Такі бренди, як Buonamici, La Ranocchiaia, SPO і Il Cavallino, вже інтегрують пасивні RFID-мітки SpeedTap, створені компанією Thin Film Electronics (Thinfilm) у етикетки своїх пляшок з оливковою олією. У мітках використовується технологія RFID Near Field Communication (NFC); смартфони з можливістю зчитування міток NFC RFID можуть отримати доступ до хмарного сервера і отримати інформацію про даний продукт з бази даних, яка називається iOlive.

Мітка на кожній пляшці має унікальний ідентифікаційний номер і URL-адресу. Коли смартфон або планшет з підтримкою NFC зчитує позначку на етикетці пляшки, користувач може упевнитися, що перед ним якісний продукт, а також отримати дегустаційні замітки і поради по застосуванню.

«Індустрія оливкової олії, так само як і виноробна промисловість, має багату спадщину в Італії, яка налічує сотні років», — каже П'єтро Барачіні, професійний дегустатор оливкової олії і засновник iOlive. Але в той час, як виноробна промисловість зробила багато кроків, щоб навчити клієнтів оцінювати, купувати і насолоджуватися вином, індустрія оливкової олії була підкошена скандалами, які звели нанівець довіру споживачів. Неодноразово під виглядом якісної оливкової олії продавали підробки.

Барачіні створив iOlive в надії, що це допоможе інформувати любителів оливкової олії про її якості, і не допускати виходу на ринок підробок. iOlive надає інформацію про більш ніж 150 видів оливкової олії Тоскани.

Швидкі і гнучкі мітки SpeedTap мають товщину менше 300 мікрометрів (0,3 міліметра), що, згідно із заявами компанії Thinfilm, робить їх вдалим вибором для інтегрування в етикетки. Вони однозначно ідентифікуються і їх практично неможливо підробити, що має знизити ймовірність шахрайського використання.