Компанія Rehrig Pacific має намір запустити другу рекламну кампанію після початкової пілотної програми, яка дозволила покупцям з телефонами, які підтримують NFC, зчитувати мітки, розташовані на стелажах з продукцією Pepsi. Коли телефони покупців зчитували ці мітки, покупці отримували доступ до знижок на хокейні матчі і на продукцію компанії Pepsi.

Завершивши пілотний проект, логістична компанія Rehrig Pacific запустила другий проект в цьому місяці в Mall of America, розташованому в Міннеаполісі. Під час акції учасники можуть використовувати свої смартфони для зчитування NFC-міток, розташованих на стелажах, і отримувати дисконтну та рекламну інформацію від компанії.

Пілотні випробування проходили в численних магазинах протягом першого кварталу 2016 року, і були призначені для того, щоб дізнатися, чи будуть споживачі використовувати свої смартфони для отримання знижок. Ґрунтуючись на результатах цих випробувань, Rehrig Pacific виявила, що обсяг продажів продукції Pepsi в акційних магазинах збільшився на 1-2 відсотка.

Покупці, які зчитували NFC-мітки на стелажах Pepsi, отримали купон на знижку в розмірі 5 доларів США за турнір Frozen Faceoff в рамках Національної федерації хокею-2014 (NCHC).

Пілотна програма була розроблена, щоб протестувати нове мобільне рішення Rehrig Pacific, яке складається з міток NFC, а також технології QR-коду — на багаторазових пластикових лотках (відомих як «поплавки»), на яких транспортуються двохлітрові пляшки Pepsi, і потім інформація про кількість прибулих піддонів відображається в магазинах.

За словами директора компанії, Rehrig Pacific часто використовує нові технології для кращого керування потоком продукції з точки зору виробництва, а також надає такі багаторазові транспортні засоби, як пластикові піддони, поплавці та контейнери. «Завдяки укладенню шлюбу нашого традиційного продукту з технологіями ми долаємо розрив з отриманням продуктів від точки А до точки Б, щоб допомогти керувати продажами цих продуктів самостійно», — стверджує він. — «Ми скорочуємо витрати на ланцюжок поставок, і одночасно збільшуємо доходи».

Протягом останніх 18 місяців компанія вивчає, розробляє і тестує рішення для мобільних пристроїв, яке дозволить виробникам продуктів і роздрібним торговцям збільшити продажі, надаючи рекламний контент безпосередньо споживачам в магазині. Завод Pepsi Bottling в Бернсвілі, штат Міннесота, погодився протестувати технологію в регіональному просуванні, замінивши 200 000 пластикових поплавців на версії з підтримкою NFC, які також постачаються з маркуванням QR-кодом.

Rehrig Pacific є єдиним постачальником поплавків для всіх продуктів Pepsi Bottling. У цілому в Pepsi є чотири мільйони таких поплавків по всій території Сполучених Штатів, кожен з яких може містити вісім двохлітрових пляшок Pepsi.

Підійшовши до стелажів Pepsi в магазині, споживачі читають інструкції, надруковані на поплавку, для доступу до рекламної пропозиції через QR-код або мітку NFC. Приблизно 40 % тих, хто відгукнувся на інструкції, використовували технологію NFC, вбудовану в свої телефони, у той час як інші вибрали QR-код — можливо, тому що не всі мобільні телефони підтримували NFC. Телефон фіксує унікальний ідентифікаційний номер мітки NFC і на основі цього ідентифікатора автоматично відображає веб-сайт компанії Rehrig Pacific. На цьому веб-сайті користувач може отримати доступ до рекламних акцій та інформації про продукти Pepsi, а також отримати знижковий купон номіналом 5 доларів на хокейний турнір.

В рамках акції кожному користувачеві було запропоновано поділитися своєю адресою електронної пошти, таким чином надавши Pepsi можливість зв'язатися з цією особою в майбутньому, щоб представити додаткові рекламні акції. Просування закінчилося в кінці першого кварталу 2016 року, хоча мітки NFC залишаються на поплавках і тому можуть використовуватися для подальших рекламних акцій.