Щоб потрапити на територію парковки або житлового комплексу, водій не використовує пульт дистанційного керування, не сканує картку-перепустку біля шлагбаума.

Автоматичний в'їзд і виїзд на територію організовується без залучення персоналу (охорони) і без фізичної взаємодії з системою.

Рішення базується тільки на UHF зчитувачі Kraid DG-TV 6600A, не вимагає встановлення ПЗ і додаткового обладнання.

Проблематика сучасних автоматичних парковок

Щоб автомобіль зміг заїхати на територію парковки, зазвичай потрібна дія одного з двох осіб: охоронця або водія. Охоронець може піднімати шлагбаум вручну або дистанційно за допомогою пульта. Водієві потрібно відкрити вікно автомобіля і піднести картку-перепустку до зчитувача, попросити охоронця піднести картку або сидячи в машині натиснути на пульт дистанційного керування.

Ці дії мають ряд недоліків:

  • заїзд і виїзд займає багато часу;
  • водієві потрібно відволікатися від керування авто та шукати пропуск або пульт;
  • у випадку з перепусткою - відкривати вікно, в погану погоду;
  • залежність від охоронця, який не завжди може оперативно управляти шлагбаумом чи прикласти картку.

Крім того, перепустки можуть підроблятися або передаватися третім особам навмисно для несанкціонованого проїзду на парковку. Від постійної взаємодії картки ламають і вимагають заміни, можуть губитися. Це тягне за собою додатковий час очікування, і кошти на відновлення перепустки.

Як працює система на основі зчитувача Kraid

  • На автомобіль встановлюється RFID-мітка (наклейка під лобове скло або корпусні мітка під номерний знак; пластикова карта з чіпом дальньої дії);
  • Мітка потрапляє в поле видимості зчитувача (до 12 метрів), зчитується і передається до пам'яті;
  • Зчитувач аналізує номер мітки та приймає рішення про дозвіл або заборону доступу.

Система автоматичного паркування Kraid

Kraid - автономний і незалежний зчитувач

Завдяки зчитувачу Kraid можна побудувати автономну систему автоматичного паркування, для реалізації якої не потрібно ПЗ або додаткове обладнання.

Рідер є автономним пристроєм:

  • оснащений релейними виходами та може керувати периферією;
  • має вхід для підключення петлі індуктивності, а також інших датчиків контролю присутності автомобіля;
  • здійснює пропуск автомобілів за принципом порівняння конфігурації кодування закладеної в налаштуваннях зчитувача і кодування самої мітки.

Водночас зчитувач прекрасно інтегрується у вже наявну систему контролю доступу.

Типи міток і принцип роботи

Переваги UHF міток - велика дальність зчитування. Водієві не потрібно залишати салон авто або прикладати картку до зчитувача на шлагбаумі. Мітка зчитується на відстані до 12 метрів без потреби пригальмовувати перед шлагбаумом.

Стандартна гнучка мітка під лобове скло або на фару

З ПВХ матеріалу, клеїться під скло. Її наявність не повинна заважати огляду водія. Водночас такі мітки не працюють поблизу металевих поверхонь, тому оптимальне місце її установки - на відстані 8 см від каркаса лобового скла.


Гнучка мітка з функцією саморуйнування

Мітка зі спеціальними насічками. При спробі зняти мітку і приклеїти на інший транспортний засіб - безповоротно руйнується. Використовується проти схем махінацій і підробок перепусток.

Корпусна мітка на номерний знак

Чудово працює на металевих поверхнях. Має корпус із захистом від попадання пилу і вологи, витримує багаторазові мийки, а також відрізняється протиударними властивостями, захищена від механічних пошкоджень.

Картка з чипом

Розміщується в кишені або портмоне водія. Забезпечує найбільшу дальність зчитування.

Вигоди від використання RFID-системи на парковці

  • Миттєвий в'їзд / виїзд;
  • Відсутність зайвих маніпуляцій для в'їзду;
  • Високий ступінь захисту від передачі або копіювання ідентифікаторів;
  • Скорочення кількості персоналу для обслуговування паркінгу;
  • Мінімізація впливу людського фактора на роботу системи;
  • Мінімальна кількість вузлів при побудові автономної системи, відповідно оптимальна вартість впровадження рішення.