У вашому кошику ще немає товарів
Новини RFID технологій
Компанія Quva Pharma прикріплює RFID - мітки до своїх препаратів для спрощення роботи лікарень
23 лип. 2018 15:32:41
![](https://idcard.com.ua/media/magentothem/blog/imgonline-com-ua-Resize-GGFsBO6rNLEgxv_1.jpg)
У США в аптеках при лікарнях з'явилися препарати, в яких використовується технологія RFID, виробництва компанії QuVa Pharma.
Система QuVa включає в себе пасивні надвисокочастотні (UHF) RFID-мітки Kit Check, вбудовані в попередньо заповнені шприци, що використовуються для дача ліків хворим пацієнтам. Лікарні можуть використовувати зчитувачі Kit Check і хмарне програмне забезпечення для управління дозуванням ліків і стежити за місцем розташування препарату.
Читати даліКомпанія TasteTro розробила розумний розподільник спецій на основі технології NFC
20 лип. 2018 15:45:47
![](https://idcard.com.ua/media/magentothem/blog/imgonline-com-ua-Resize-i8pgnzWPBKOw6J_1.jpg)
TasteTro готує запуск автоматичного механізму для розподілу спецій, який використовує технологію RFID Near Field Communication (NFC), щоб допомогти оптимально вибирати спеції та суміші для кожного рецепту.
TasteTro Spice System — це інтелектуальна стійка для спецій, призначена для використання на кухні в домашніх умовах. Вона надає користувачам запрограмовані пропорції спецій для кожного рецепта натисканням кнопки. Потім прилад насипає необхідну суміш зі спецій в спеціальну чашку.
Читати даліБразильські студенти створили інноваційне рішення для годування домашніх тварин
18 лип. 2018 11:41:05
![](https://idcard.com.ua/media/magentothem/blog/imgonline-com-ua-Resize-TwtuaZm3RVe9daEn_1.jpg)
Польський рітейлер організував систему охолодження продукції за допомогою технології RFID
16 лип. 2018 15:47:11
![](https://idcard.com.ua/media/magentothem/blog/imgonline-com-ua-Resize-amfCXLh1y65fy6_1.jpg)
Рітейлер Eurocash застосовує активну систему реєстрації даних на основі UHF від Blulog на 200 складах компанії та інших об'єктах, щоб гарантувати якість продукції і запобігти псуванню товару.
Читати даліКомпанія PillDrill використовує RFID, щоб допомогти пацієнтам контролювати свій прийом ліків
13 лип. 2018 10:01:47
![](https://idcard.com.ua/media/magentothem/blog/imgonline-com-ua-Resize-6DYeIJsC3bpOo0w_1.jpg)
Ця система призначена для спрощення лікування пацієнтів і для того, щоб заспокоїти їх опікунів та близьких.
У 2017 році компанія PillDrill запустила систему видачі таблеток з підтримкою RFID, покликану допомогти і спростити прийом ліків пацієнтами. Рішення, також відоме як PillDrill, засноване на пристрої під назвою концентратор, який містить вбудований RFID-зчитувач. Користувачі можуть прикріпити пасивні мітки RFID до упаковок з пігулками та інших типів контейнерів для ліків. Компанія також пропонує щотижневий пігулковий органайзер з підтримкою RFID, який складається з семи знімних контейнерів для пігулок, кожен зі своєю власною RFID-міткою.
Читати даліВідвідувачі барів в США зможуть замовляти собі ром Malibu всього лише покрутивши в руках спеціальну чашку
11 лип. 2018 16:27:34
![](https://idcard.com.ua/media/magentothem/blog/imgonline-com-ua-Resize-9p9U6XwEpKUs_1.jpg)
Малібу, бренд, найбільш відомий своїм ромом, збагаченим кокосом, розширює свою лінійку продуктів спеціальної чашею, призначеною для спрощення процесу отримання випивки. Кухоль, який за формою нагадує кокос, називається Coco-nect, і дозволяє користувачам надсилати сигнал, коли вони хочуть випити. Після передачі сигналу офіціант чи бармен доставлятимуть користувачеві напій, що дасть людям можливість спілкуватися з друзями і танцювати замість того, щоб стояти в черзі на барі.
Читати даліШведський ритейлер Acne Studios запускає глобальну систему RFID в своїх магазинах
9 лип. 2018 16:31:44
![](https://idcard.com.ua/media/magentothem/blog/imgonline-com-ua-Resize-dDBXgVdbkvZsc1_1.jpg)
Відвідувачі музею Cooper Hewitt Museum зможуть відчути себе дизайнерами за допомогою технології NFC
6 лип. 2018 14:10:24
![](https://idcard.com.ua/media/magentothem/blog/imgonline-com-ua-Resize-Lm7KW8dhEHe579_1.jpg)
Технологія NFC допомагає Pepsi збільшувати продажі
4 лип. 2018 17:22:01
![](https://idcard.com.ua/media/magentothem/blog/imgonline-com-ua-Resize-PD0JVf7PZIxN12el_1.jpg)
Компанія Rehrig Pacific має намір запустити другу рекламну кампанію після початкової пілотної програми, яка дозволила покупцям з телефонами, що підтримують NFC, зчитувати мітки, розташовані на стелажах з продукцією Pepsi. Коли телефони покупців зчитували ці мітки, покупці отримували доступ до знижок на хокейні матчі і на продукцію компанії Pepsi.
Завершивши пілотний проект, логістична компанія Rehrig Pacific запустила другий проект в цьому місяці в Mall of America, розташованому в Міннеаполісі. Під час акції учасники можуть використовувати свої смартфони для зчитування NFC-міток, розташованих на стелажах, і отримувати дисконтну та рекламну інформацію від компанії.
Читати даліПлатформа Piper пожвавлює продажі в McDonald's
2 лип. 2018 15:08:11
![](https://idcard.com.ua/media/magentothem/blog/imgonline-com-ua-Resize-9bBFPtXjeb_1.jpg)
Після двох місяців тестування датчиків на платформі Piper в 26 ресторанах McDonald's по всьому штату Джорджія, мережа фаст-фуду тепер хоче використати цю технологію для просування рекламних акцій і спілкування з клієнтами ще в 260 ресторанах.
Компанія з виробництва мобільних застосунків Piper, розташована в Сан-Дієго, впроваджує свої технології в ресторанах McDonald's по всій Джорджії, Алабамі і Південній Кароліні.
Читати далі